İlk Adım

34 1 4
                                    

Biraz yazım hatası var telefon klavyesi ni pek kullanamıyorum kusura bakmayın.
-----------------------------------------------------------
Bütün bu olaylar yazın en sıcak günlerinde başlamıştı. Terkedilmiş bir eve gece vakti girmeye karar verdik. Bizim için bir eğlence olacaktı. Kol saatime baktığımda saat gece 2.10 u gösteriyordu. Tek bir ışığımız vardı ve ışık sevgilim Gül'de idi. Tüm malzemelerimizi almıştık. Yola çıkma vakti geldi. Evlerimizden 2 kilometre ilerde bir park vardı. Gül ile orada buluşup gidecektik. Yolda giderken 2 sarhoş adamın saldırısına uğradım. Üzerimde olan 60 lirayı vermek zorunda kaldım. Kafama takmayıp yola devam ettim. Gül ile buluşmustuk. Fazla beklemeden serice yola çıktık. Gideceğimiz evin hemen karşısındaydık. Geriye sadece içeri girmek kalmıştı. Girecegimiz ev ile ilgili söylentiler vardı. Bunlardan bir kaçı büyülü , katillerin olduğu vs şeylerdi. İçeriye girerken korkmadık değil. Her yeri kapalıydı. Tek açık bir pencere vardı ki orayada tırmanmak lazımdı. Çare yok tırmandık ve içeri girdik. Çok karanlıktı Gül hemen ışığı açtı gerçekten inanılmaz korkutucuydu. Tek tek katları çıkıyorduk ki en üstte yanan bir ışık vardı. Mum ışığıydı. Evsizlerdir diye çıktık kimse yoktu. Odaları gezerken Arapça birşeyler söyleyen 4 kişiye rastladık. Gizlice izliyorduk. Gül yanlışlıkla çarptığı bidon sayesinde farkedildik. Bütün gözler bizdeydi. Biz ise hemen en alt kata koştuk. Gül'den ayrılmıştım. Ustelik ışığımda yoktu. Bu nedenle bodrum kata inmişim. Karanlık olduğu için önümü goremiyordum. Onumde masa vardı, hissedebiliyordum. Altında birisi vardı. Gül boylarındaydı. Seslendim cevap vermedi. Aniden arkadan gelen ışığa baktım ki Gül bana bakıyor ve "Hadi gelsene seni bekledim." diyordu. O anki Gül ile  şimdiki Gül arasında bi fark vardı. Çok korkmuştum koşarak dışarı çıktık. Ertesi sabah tekrar eve gitmeye karar almıştık. Orada ne yaptıklarını bilmek istiyorduk. Tekrardan gece olmasını bekledik. Saat 2.56'da evin kapısındaydık. Yine korkusuzca tırmanıyorduk ki duyduğumuz sesle irkildik.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 15, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

BÜYÜLÜ BEBEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin