Inceputul

3.2K 105 3
                                    

Totul era bine...pana cand el a aparut in viata mea...radeam,zambeam,iesam pe afara...dar de cand ne-am certat totul s-a schimbat...
  Nu stie nimeni ce mi s-a intamplat acum doua luni si ceva...si m-am decis sa va povestesc...
El deja aparuse in viata mea...ne-am certat dintr-un notiv complet stupid pentru el dar important pentru mine...si cateodata invers!
Deci sa incepem...eram fericita pentru ca "Vorbesc cu iubirea vietii"!Nu mai suportam lucrul care ma apasa pe inima si i-am spus ca il plac...desii stiam ca are un crush...iar raspunsul lui m-a socat...a spus "Nu-mi pasa...imi place de alta"...atunci a fost ultima oara cand prietenii si familia mi-au vazut zambetul...
  Eram prietena si cu fratele lui geaman si acesta s-a suparat pe mine din nu stiu ce motiv...si iar la fel a spus"Hai gata...nu mai am chef sa vorbesc cu tine...NICIODATA" cuvintele lui chiar m-au ranit...Totul s-a schimbat in  acel moment...plang mult mai des...ma cert cu parintii foarte mult si mai ales pe un singur subiect...EL...La un moment dat ne-am impacat....credeam ca v-a fi totul okay pana m-am pomenit cu un mesaj"Hai gata am vorbit destul cu tine!BYE"...
In ora de romana toata clasa+doamna de romana a aflat ca sunt depresiva....dintr-o gluma proasta facuta de Doru(un coleg)...i-am cerut voie profei sa merg la baie iar Bianca a vrut sa ma insoteasca...cand am ajuns in baie m-am pus pe jos si am inceput sa plang...ea s-a dus la Adina(colega ea de banca/B FF-ul) iar ea efectiv il uraste pe EL...nu am ce sa ii fac ca vrea sa mearga in Constanta sa il bata
Ok acesta este primul capitol...scz greselile

Povestea unei  depresive/Fratii MunteanuUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum