3- Adopted By Ariana Grande

18 1 2
                                    

Pov Julia
Ik loop naar Ariana toe." Ariana kan je de show even stoppen?" Vraag ik. Ariana doet wat ik vraag en de spotlights staan op mij gericht." Sara ben jij dat?" Vraag ik aan het meisje. Ik loop naar haar toe." OMG SARA!" Gil ik. Ik loop het podium af en loop naar Sara toe." JULIA? BEN JIJ DAT? OMG BABYYY" gilt ze als ik aan kom." Ik zie je zo backstage" zeg ik tegen Sara en ik geef haar een knipoog." Nou laten we nu maar gaan beginnen met de show!" Gilt Ariana blij.
----
Als we klaar zijn loop ik als eerste af. Ik zie Weston al praten met Sara. Sara heeft lichtblond haar met blauwe ogen." Hey saar!" Gil ik. Ik ren naar haar toe. Ik geef haar een knuffel." Hey Julia! Hoe ging het?" Vraagt Weston." Goed hoor" Zeg ik." Gelukkig! Ik en Sara wilden net wat gaan drinken, ga Je mee?" Vraagt Weston aan me. Hij pakt Sara haar hand." Nee" brom ik. Ik loop langs hun naar de kleedkamer. Ik kijk nog even achter me. En Ja hoor, daar staan ze te zoenen. Ik dacht dat Weston en ik een klik hadden.

Huilend ren ik naar mijn kamer. Ik doe de deur net niet helemaal dicht. Snel ga ik op de bank zitten. Dan hoor ik geklop op de deur. Ik loop er naartoe. Er staat een donkerbruinharige jongen voor me met groene ogen voor me.(AN: dit is geen beroemdheid. Verzin zelf maar iets)."sorry, ik hoorde je huilen dus ik dacht ik vraag even wat er is. Ik ben Ryan trouwens" zegt de jongen. Ik schud hem de hand." Dankje. Het is een lang verhaal, maar je mag wel even binnenkomen hoor" zeg ik. Ryan stapt binnen." Zullen we even gaan zitten?" Vraag ik." Ja" zegt Ryan. Hij ploft op de bank." Wil je ook wat te drinken?" Vraag ik." Doe maar een fanta" zegt Ryan. Ik pak de fanta uit de koelbox." In een glas of gewoon zo?" Vraag ik." Gewoon zo" Zegt Ryan. Ik geef hem zijn fanta. En dan krijg ik een berichtje. Ik pak mijn telefoon uit mijn broekzak en dan ga ik zitten.

Northwest:
Hey Juul. Hoe gaat het? We hebben ook een ijsje voor jou meegenomen. We zitten nu samen op het bankje bij de merchandise winkel. Xo Weston

Ik zucht en stop mijn telefoon terug." Zou ik je nummer misschien mogen?" Vraagt Ryan. Ik knik en we wisselen van telefoons. Ik typ in: •badjulia•. Daarna geef ik zijn telefoon terug." Dus je heet Julia?" Vraagt Ryan als hij mijn naam lees. Ik knik en kijk wat hij heeft geschreven: babyryan. Ik glimlach." Vertel eens wat meer over jezelf" zeg ik." Ik ben Ryan. Mijn vader werkt hier als Ariana haar zangcoach en ik moet vaak mee" zegt Ryan." Ik ben Julia. Ik heb 8 jaar in een weeshuis gewoond en toen ben ik geadopteerd door Ariana" zeg ik." 8 jaar?!" Vraagt Ryan verbaast. Ik knik." Ik moet nu gaan maar ik zie je later nog wel" zegt Ryan. Ik glimlach." Doei" zeg ik.
----
Als Ryan weg is loop ik de kamer uit. Ik zie Sara en Weston al hand en hand op een bankje zitten. Als Sara me ziet komt ze naar me toe." OMG BEDANKT JUUL! Weston is zo geweldig. We hebben nu een relatie, dat vind je toch niet erg?" Vraagt Sara." Trut" zeg ik en ik loop naar de kleedkamer van Ariana. Ik klop op de deur." Als Julia het is mag je binnenkomen als iemand anders het is moet je oprotten!" Gilt Ariana. Ik loop naar binnen." Hey Ari" zeg ik." Hey Juul, vind je het al leuk hier?" Vraagt Ariana. Ik knik." Als er iets is kan je het gerust zeggen" zegt Ariana." Weet ik" zeg ik." We moeten nog door Europa voor de Tour. Wil je nog wel mee?" Vraagt Ariana. Ik knik." Ik ga weer" zeg ik. Ik geef Ariana een knuffel. Ik loop weer naar de lounge kamer. Weston en Sara zijn al weg. Ik loop naar Weston zijn kamer. Snel doe ik de deur open." Daar zitten de tortelduifjes. Ik had jou nooit moeten vertrouwen Weston. Ik dacht dat wij een band hadden" zeg ik boos." Die hebben we ook" zegt Weston." Julia hou je mond ik ben nu met Weston!" Gilt Sara." En ik ben uitgenodigd om mee te gaan met de hele Tour!" Gilt Sara blij." Weston kan ik met je praten?" Vraag ik." Ja natuurlijk. Ga maar even naar de lounge schatje" zegt Weston. Ik rol met mijn ogen." Waar wil je over praten?" Vraagt Weston." Sara was mijn beste vriendin en ik ben verliefd op jou!" Gil ik. Zo, dat is eruit." Verliefd? Op mij?" Vraagt Weston verbaast." Ja duh! Je bent mijn beste vriend" zeg ik." Maar je hebt nu al met Sara..." Zucht ik. Ik plof op de bank." Sorry Julia, ik zei alleen dat we vrienden waren tegen haar, maar toen zoende ze me ineens" zegt Weston." Ik begrijp het. Je kent haar nog maar 15 minuten en ze is een stuk beter dan mij. Weston ik ben er klaar mee! Je maakt het maar uit of ik hoef je niet meer te zien! En zeg ook maar tegen Sara dat ze echt een verschrikkelijke vriendin is!" Gil ik en ik ren de kamer uit.
----
We zitten in de limousine op weg naar het hotel." Julia, ik zie dat er iets is. Vertel het me!" Zegt Ariana bezorgd." Weston..." Mompel ik. Ariana kijkt me aan." Ach liefje, heb je liefdes problemen?" Vraagt ze nu nog bezorgder." Ja" zeg ik. Er valt een traan op mijn broek." Niet huilen lieverd" zegt Ariana." Dames, jullie kunnen uitstappen" zegt Jimmy." Dankje Jim" zegt Ariana. Ik trek de capuchon over mijn hoofd." Als we snel lopen is de paparazzi misschien snel weg" zegt Ariana. Ik doe wat ze zegt en ren de auto uit. Ariana kan op haar pumps niet rennen dus poseert ze. Als Ariana binnen is checken we snel in.
---
Ik zit op de hotel kamer een werkstuk te maken voor school. Totdat we klaar zijn met de Tour krijg ik les van Polly. Morgen is de eerste dag dat ik les krijg, en ze wilt een kennismaking werkstuk van me hebben." Julia, er is iemand voor je!" Roept Ariana. Ik loop naar de woonkamer van onze hotel kamer en loop naar de deur. Sara staat er." Wat moet je?" Vraag ik boos." Ik wil met je praten" zegt Sara." Kom binnen" brom ik. Sara loopt naar binnen." Hoi Ariana" zegt ze als ze Ariana ziet zitten." Kom we gaan naar mijn kamer" zeg ik als Ariana wilt antwoorden. Sara loopt met me mee." Wat wilde je zeggen" zeg ik, en ik doe de deur dicht. Sara gaat op bed zitten en ik op de bureau stoel." Ik wil me verontschuldigen van daarnet" zegt Sara." Waarom zou je?" Zeg ik. Ik drink een slok thee." Omdat we zussen zijn" zegt Sara." Ik wil gewoon niet dat onze band kapot gaat" zegt Sara." Je kan oprotten met je band! Ik heb een klik met Weston en die ga jij niet verpesten Arrogante trut!" Gil ik." Ik ga toch verhuizen naar Duitsland met Mieke en George. Je zult geen last meer van me hebben" zegt Sara. Ze loopt weg. Ik leg mijn hoofd in mijn handen. Wat heb ik gedaan?
-----
Heyy! Weer een lang deel van bijna 2000 woorden! Ik ben een schema aan het maken dus maak je niet druk! Is dit deel misschien een beetje langdradig of zit er te veel drama in? Laat het me even weten! Als je klachten hebt over dit boek mag je het sowieso even melden! Xxx Lisa

Adopted by Ariana GrandeWhere stories live. Discover now