#1 Bellina prošlost

98 18 13
                                    

Kako je sve ovo počelo? Pa da budem iskrena,ni sama nisam sigurna. Počelo je kao i da se završilo. Sada da vam pričam, trebalo bi mi oko 100 godina možda i više šta se sve desilo smnom i Zackom,ali pokušat ću u najkraćim crtama.

Ovakvim je crtama Anabella Crawford počela priču o svojoj prošlosti ,dok je u školskoj kantini sjedila sa svojim najboljim prijateljicama. Ja sam bila samo jedna od njih, Grace Stone. Bell je bila najbolja učenica u našem razredu,i koliko god se trudila da je prestigne nisam mogla. Na početku sam prezirala tu crnokosu glupaču , ali sam se na kraju i sama sprijateljila s njom. Uvjek je bila lijepo obučena , a njena duga valovita kosa presijavala se je na suncu. Zavidila sam joj na svemu,pameti,stavu a najviše na onim njenim plavim očima u kojim se je čovjek mogao izgubiti ako je gledao duže od nekoliko sekundi. Trzla sam se iz svojih misli , i opet vratila svoju pažnju na Anabellu. Pričala je sa tolikim uzbuđenjem o njenom prijatelju iz djetinjstva.  Zack,bješe li?

Grace,si tu?

Aham,nastavi. Dokle si došla?

Dakle,kao što sam govorila Zack je moj prijatelj iz djetinjstva. Bili smo zajedno, pa od .... oduvijek

Wow,Bell. Stvarno?

Jedna od cura koja je sjedila sa nama u kantini je sa iznenađenim izrazom gledala u Bell. Bell se samo smijala i imala,znate onu karakteristiku za zaljubljene cure,malo rumene obraze. Osmjehnula sam se,kao i Bell. Ona nas je samo pogledala i nastavila svoj tok priče.

Aham,ali to nije sve. Oduvijek sam bila zaljubljena u njega. Kao manja pa možda .... i sad.

Kako izgleda,Bell? Želimo sve , u detalje , molim.

Haha , da da. E ovako,odakle da počnem...

I tako je počela priča o maloj Bell i malom Zacku. Slušala sam sa velikim užitkom, jer volila sam bajke a pogotovo one koje je Bell pričala.

* Flashback *

Bell,vidi riba.

Stvarno?Zack,mogu vidjeti?

Naravno.

Ispružio je svoju malenu blijedu i pomalo ispucalu ruku u kojoj je držao malu ribu i pokazivao je Bell. Ona se je samo smeškala i nakon kratkog smeha izustila.

Ali ta riba je još mala,kako si mogao,Zack? Odmah je vrati u vodu!

Ne želim. Ovo ću da pokažem mami.

Bell je stalno tražila razlog da kritikuje Zacka, ali on ne više bio odsutan pri njenim momentima izliva bjesa nego prisutan.

Vidi tamo nešto.

Zack je ne obazirući se na Bell potrčao prema nečemu ne određenom što je vidio u malom prolazu.

Halo,Zack! Vraćaj se odmah ovamo,nisam još završila sa pričom. Halo,obraćam ti se.

Mala Bell je nesvjesno potrčala za Zackom koj je trčao ispred nje. Izgledalo je kao da se njih dvoje ganjaju,ali samo je tako izgledalo. Na jednom, Zack je zastao. Litica je bila ispred njih. Zaustavio se na vrijeme,ali vremena nije bilo da se Bell zaustavi.

Zack,sluš ... Aghhh

BELL!

Prije nego što se je u dečijem mozgu obradilo šta se desilo,bilo je prekasno. Mala Bell je već odavno pala na tlo litice koja je bila visoka da bi je malo dijete moglo preživite.

Opasna Krivina  [#NEW♡]Where stories live. Discover now