Is hij de ware?

66 0 0
                                    

Ik kom thuis en leg mijn boekentas aan de kant en klap mijn computer open. Ik check mijn facebook en zie dat Dé Niall Horan mijn vriendschapsverzoek heeft aanvaard! Ik gier het uit van blijdschap en post meteen een reactie op zijn profiel! Ik ga naar beneden en doe de deur open en ik roep het voor heel de straat ''Niall Horan heeft mijn vriendschapsverzoek aanvaard''. Mijn kleine broer van 5 vroeg wie hij was en ik zei daarop: ''Niall is een hele knappe jongen, hij zit in een groep met 4 andere jongens en die zingen liedjes!'' Mijn broertje is eigenlijk een ongelukje want terwijl mijn ouders seks hadden is de condoom gescheurd en ja mijn mama had juist haar eisprong. Ik weet nog hoe ik mijn ouders heb betrapt. Ik ging slapen maar ik kon niet slapen en mijn ouders kwamen naar boven en ik deed alsof ik sliep want mijn mama kwam nog altijd kijken of ik wel sliep. Niet veel later hoorde ik een zacht gekreun. Ik wou absoluut weten waar dat vandaan kwam. Ik ging kijken en hoorde het gekreun uit mijn ouders hun kamer komen. Ik deed de deur open en wat ik daar zag was WALGELIJK! Mijn mama zat op haar knieën terwijl mijn papa zijn lul in haar stak en haar neukte langs achter! Ik ging terug slapen en droomde dat ik ook seks had met Niall of een van de andere jongens. Dit was er 5 jaar geleden gebeurd.

Is hij de ware?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu