Hoofdstuk 5

49 0 0
                                    

(Lieze)

Na het incident van gisteren hebben we het terug goedgemaakt! Ik werd wakker naast Niall en normaal moest ik mijn regels hebben maar ik had ze niet ik dacht dat ze dan morgen of overmorgen gingen komen maar ze bleven maar weg. Na een week had ik ze nog niet en werd ik ongerust dat ik zwanger was! De volgende ochtend ging ik naar de winkel achter eten omdat het moest van mijn mama (Ik was al thuis want ik had geen school). Ik was aan het twijfelen of ik een zwangerschapstest zou meenemen want ik was nu echt wel ongerust. Ik nam hem dan toch mee en ging naar huis haalde de zwangerschapstest uit de boodschappentas en ging naar boven en nam de test. Na een paar uur ging ik terug kijken en zag dat de test positief was! IK WAS ZWANGER!!! Ik wist echt niet hoe ik dat moest zeggen tegen mijn ouders. Ik ging het pas vertellen als ik 2 maanden ver was.

(Lieze 2 maanden later)

Ik ging naar benden en keek in de spiegel ik was opgelucht dat ik nog geen buikje had en dat ik het rustig kon vertelllen aan mijn ouders. Ik raapte al mijn moed bijeen en ging het hun vertellen. Mijn kleine broertje en mijn ouders zaten in de zetel naar tv te kijken. Ik zei dat ze de tv moesten uitzetten en naar me moesten luisteren en dat deden ze dan ook. Ik zei: ''Ik...,ik...,ben zwanger!'' Mijn ouders geloofde het niet en dus toonde ik hun de test ze waren eigenlijk blij en zeiden dat ze het ook voorhadden met mijn kleine broertje. Mijn kleine broertje vroeg: '' Wat is dat zwanger?'' Ik zei daarop: ''Zwanger zijn is dat er een kleine baby'tje in je zit.'' Mijn ouders zeiden daarop: ''en wie is de vader?'' Ik zei dat Niall van One Direction de vader was en ze zeiden dat ze hem wel wilde ontmoeten. Ik zei dat ik hem ging bellen en hem het nieuws ging vertellen en of we het gingen houden.Ik belde hem en hij zei dat hij nu geen tijd had want hij moest nog een optreden doen en dat hij morgen afkwam. Ik zei dat het goed was en zei dat tegen mijn ouders.Mijn ouders zeiden dat ze nog wel een dagje konden wachten. De volgende ochtend werd er aan de deur gebeld en Niall stond aan de deur. Ik stelde hem voor aan mijn ouders en mijn kleine broertje. Ik vertelde hem het nieuws en hij was wel blij want hij wou al lang een kindje met iemand en hij zei dat hij altijd met mij meeging naar de gynaecoloog. De week erna was ik al 3 maanden zwanger en we gingen naar de gynaecoloog. Hij zei dat het kindje gezond was. Ik was zo blij dat ik bijna een gat in de lucht kon springen maar ik deed het niet voor de gezondheid van mijn kindje. Het was een klein wondertje dat in me zat.

------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hey dit was een extra lang stuk want mijn vriendin zou het ook zo graag gehad want zij was ook een grote fan van one direction.

Groetjes Evelien xxx

Is hij de ware?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu