Dupa ce am ajuns in podul ei era multe rochii si carti si un cufar
Adrien: Cate multe lucruri sunt aici!Cate carti!
Plagg: Uite am gasit un album!*aratand unde este*
Adrien lua albumul si incepu sa rasfoiasca
Adrien: Aici sunt poze cu ea si cu familia ei!*dupa ce da pagina*Stai putin!Asta e o poza cu Arabela si cu ...mine??*mirat*
Plagg: Uite scrie ceva langa poza!
Adrien: *citeste*"Adrien Agreste a fost un baiat bun si cel mai bun prieten de cand eram mica si lam vazut pentru ultima data la festivalul recoltei...mia dat si o pisica de plus castigat de el ca sa ma simt mai bine si dupa trebuia sa plec acasa ca sa nu ma prinda parintii...dar tot mau prins si ma batut de mia dat sangele cu biciul...Dupa festival ,ma duc la el acasa dar nu era nimeni..apoi am aflat ca au plecat din oras pentru 10 ani sau pentru totdeauna...mam intristat foarte tare ca nu o sa il mai vad pe prietenul meu cel mai bun si ma gandeam mereu la el ...dar se pare dupa 10 ani cand o sa vina inapoi,o sa fiu invizibila pe langa el...cred ca ma si uitat...Sper ca acum se distreaza cu alte fete acolo.."
Plagg: Wow!Se pare ca te placea din copilarie!
Adrien: Chiar am facut sa sufere atunci...chiar ma simt vinovat...*trist*
Plagg: Hei cei cu cartea asta?*trangand de ea"
Cand o tragea era foarte grea si foarte groasa incat a facut un zgomot puternic
Adrien: Plagg liniste doarme Arabela!
Plagg: Hopa scuze!
Jos in camera ei Arabela se trezi brusc
Arabela: Ce se intampla?Miti dute tu in pod sa vezi ce e!
Miti se duse in pod si ii vede pei cei doi!
Miti: Ce cautati aici?
Amandoi au tresarit
Adrien: Am sculato pe Arabela?
Miti: Pentru un moment si dupa se culcase inapoi
Adrien: Ce bine!*usurat*Stai de unde are Arabela cartea miraculosilor?
Miti: Pai a gasito in podul din casa veche si dupa ce a construit casa a puso acolo!
Adrien: Oricum ma duc sa ii schimb gheata!*luand si cartea cu ea*
Cand sa dus la Arabela cu gheata era treaza si ingandurata...
Next?
Scuze ca nu am mai postat dar o sa postez cateva capitole azi...sper sa ma iertati!
CITEȘTI
Istoria continua
Fanfiction"Eu sunt Arabela si am 15 ani si sunt din Valea Tarsei...un criminal ma urmareste...si mam indragostit de motan Noir....vedeti voi in carte!Spor la citit!