Hawk Moth

53 2 0
                                    


Pov Arabela
Dupa ce mam odihnit am vrut sa oau putin aer..cand am iesit era noapte..am dormit toata ziua si dupa am simtiti vibratii in pamant ..eram prinsa in ambuscata..
Apoi au aparut doi blocatori de chi si cand sa stapanesc focul mau lovit cu loviturile lor rapide si am cazut...eram si ametita..am inchis ochii dar am auzit pe cineva spunand.."Repede sa o  ducem la sefu" ...
Cand am deschis ochii eram intr-o camera neagra si era decat o lumina aprinsa..eram legata de maini si picioare si nu ma puteam misca..
Apoi un om imbracat in mov cu o masca neagra si cu o voce dura se apropia de mine..
X: Mai mai ce avem noi aici?Arabela dami miraculosul tau si nu vei patii nimic...
Arabela: Cine esti ?Si ce vrei de la mine?
X: Nu ma recunosti?Tarsei a reusit sa ma invinga dar tu nu ai nicio sansa!
Arabela: Stai putin..Hawk Moth?*uimita*
Hawk Moth: Aa tiai amintit...pacat ca nu ai fost fiica mea ca nu mai stateai cu parintii aia rai si acum tot o viata groaznica traiesti...
Arabela: ............
Hawk Moth: Dami medalionul .,miraculosul!
Arabela: Ce ?Medalionul meu nu e un miraculos!
Hawk Moth: O ba da este miraculosul pierdut si are cea mai mare putere ...
Arabela: Oricum nu ma e la mine!
Hawk Moth: Pai in cazul asta,nu mai esti protejata....*akumatizand un fluture*Dute si posedo!
Arabela: Ha nu am niciun lucru ca sa ma posedezi!
Hawk Moth: Ba da inima ta!*fluturele intrand in inima*Acum LadyBad asteapta pana vine Mptan Noir si iai miraculosul si mil aduci mie
Arabela era complet schimbata ...avea alte puteri parul verde si ochii rosii dar inauntrul ei era ea...dar era plina de ura ca ii venea sa o omoare pe cineva...

Pov Adrien
Am mers cu miti prin tuneluri pana am ajuns la camera unde sta Arabela dar era prea tarziu nu era ..apoi am gasit un biletel pe care scria ..."Vino in mijlocul padurii in cladirea alba daca vrei sa o mai vezi!"
Adrien: Plagg scoate ghearele!
Motan Noir: Miti stai aici!Acum ca am medalionul ce ar trebui sa fac ca sa activez medalionul...
Miti: Gandestete ca vrei sa levitezi si poti iesi mai bine!
Motan Noir a facut ce trebuia si dupa mam dus pana a ajuns intr-o sala neagra si dupa am vazut pe Arabela..schimbata...
Motan: Arabela?*tremurand*
LadyBad: Arabela nu mai e ...eu sunt Ladybad si dami miraculosul tau!
Motan Noir: Miraculosul?*se gandi si dupa*Esti Akumatizata!*tipand*Dar ce e posedat?
LadyBad: Inima mea....si dupa ce mai ranit o sa te omor!
Motan Si Ladybad sau batut crunt si dupa ce sau zgariat si sau ranit motan a pututo sa o doboare!
Motan Noir: Imi pare rau dar trebuie sa fac asta ca sa te pot deposeda!*punand mainile pe fata ei si o saruta*
Ea nu se putea impotrivi si rspunse la sarut.,...si dupa iesi demonul Akuma din inima deposedat...
Arabela se freca la cap si dupa isi deschise ochii
Arabela: Unde ...unde sunt?Ce sa intamplat?
Motan Noir: *luando in brate*Ce bine ca tiai revenit!
Arabela:*raspunzand la imbratisare*Si eu dar unde sa dus?
Motan Noir: Cine?
Arabela: Hawk Moth!
Motan Noir a incremenit la aceste cuvinte....nu ii venea sa creada..
Motan Noir: Imi pare rau pentru tot ce am spus  si ca nu team crezut...imi pare rau *trist*
Arabela: Ma mai gandesc ...*zambind*
Motan Noir: Bine uite si medalionul!
Arabela: Mersi!*sarutandul pe obraz*

Dupa ce au iesit din cladire
Arabela: Motanel vinosi tinema de gat din spate ..
Motan Noir: Desigur*confuz*
Arabela: Si iti tie frica de inaltimi?
Motan : Nu de ce ma..*si isi lua zborul*
Au zburat asa pana acasa la Adrien
Va urma....

Next?
Ce parte va place?
Ce parte nu va place?
Ce credeti ca va urma?
Ce pareri aveti despre acest cap ?
Ce nota ii dati?


Istoria continuaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum