"Linda už môžeš ísť domov." povedal Klárin otec.
Pobalila som si veci z kancelárie a vyšla som z Klér. Došla som k svojmu autu a chvíľu som čakala na Kláru lebo som si myslela že ide tiež ale ked som v aute čakala už asi 20 min tak som jej zavolala.Ja: "Ahoj,kedy pôjdeš,už ta 20 min čakám v aute!."
Klára: "Ešte musím niečo viriešiť z otcom, kľudne choď domov."
Ja: "Ok, tak ahoj."
Klára: "Čau."Zložila som a zapla motor. Hneď som vyštartovala aby som bola čo najskôr doma. Lebo som chcela stihnúť uvariť večeru aby sme s Klárou zasa nemuseli ísť do niakej reštaurácie.
Ked som došla pred dom zaparkovala som bolo nezvičajne prázdne parkovisko. Otvorila som dvere čipom a zavolala som si výťah. Vošla som a stlačila číslo 2. Vystupila som z výťahu a išla som k dverám od nášho bytu. Chvíľu som sa hrabala v taške lebo som nevedela nájsť kľúče. Ale na štastie som ich našla. Odomkla som a hodila som si všetky veci na našu veľkú sedačku. Dala som variť vodu do hrnca. Vybrala som z poličky špagety. Dala som ich do hrnca, a nechala variť. Keď boli špagety už uvarené dala som na nich kečup a nastrúhaný parmezán. Keď som položila misku zo špagetami na stôl akurát došla Klára. Keď vošla hneď sa rozbehla ku stolu a začala jesť. Asi za 5 min to celé zjedla.
********************************************•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
Ráno som vstala o 7:32 obliekla som sa , trochu aj namalovala a išla som si urobiť ranajky. Urobila som si lievance s džemom. Klára vstala hneď ako som dorobila lievance. Sadla si ku stolu a začala jesť. V tom zazvonil zvonček od bytu. Rýchlo som dobehla k dverám a zmačkla som zvonček. "Kto je." povedala som. "Prišla Vám zásielka."
Típla som budík a rychlo som si zavolala výťah. Keď som bola dole , už som vydela poštára. Odomkla som a prevzala zásielku a šla som hore. Prvé na čo som sa v byte pozrela boli hodiny. Bolo 7:54. Zakričala som na Kláru že si musíme pohnúť lebo v práci máme byť o 8:15. Vduchu som si povedala že ten balík otvorím až po práci. Obula som sa a bežala som zavolať výťah. Už som bola pred dverami keď v tom som si spomenula na Kláru že sa ešte len obúva. Tak som ju musela počkať lebo ona si nechala auto v robote a tak ju musím odviesť ja.********************************************•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ČO BOLO V PRÁCI,MÔŽME PRESKOČIŤ
•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••Keď som došla domov hneď som sa vrhla otvoriť ten balík. Zobrala som nôž a opatrne rozrezala krabicu. Keď som ju otvorila bola tam niaka obálka. Otvorila som obálku a bolo tam napísané:
"Milá, Linda!
Rozhodli sme sa v mene spoločnosti Klér.......
POKRAČOVANIE NABUDÚCEDúfam že sa Vám prvá kapitola páčila a dúfam že budete moju knihu čítať aj nadalej.
A chcela by som poďakovať terezinkaFBI za pomoc pri tejto knihe (nie pri tejto kapitole).
Nezabudnite dať votes alebo komentár.
S veľkým veľkým pozdravom pre Vás aj pre Terezku
Vaša Ady.W