Položila jsem knihu na pohovku a šla s Shuuem do našeho pokoje kde jsem si vzala pyžamo a šla do koupelny kde jsem si sundala oblečení zády k němu. ,,Otoč se." řekl a já se pomalu otočila. Když mě viděl jen se usmál. ,,Víš co. Svlékni mě ty." řekl a já vykulila oči. Pomalu jsem k němu došla a sundala mu sako pak košili a i zbytek oblečení. Pak přišla řada na boxerky. Pomalu jsem mu je sundala a viděla jeho 'kamaráda'. Jen se usmál a za ruku mě táhl do vany která byla napuštěná horkou voudou s pěnou. Sedla jsem si do vany a opřela se. Shuu si také sedl a opřel se naproti mě. Jen jsem si přitáhla víc k tělu a podívala se jinam. ,,Pojď sem." řekl a já pomalu přikývla a pomalu se k němu ,,došla" když jsem byla u něj tak si mě otočil zády k němu takže jsem mu ležela na zádech. Po koupely jsme oba vylezli a oblékly se. Jsem ráda že nechce sex hned první noc. Lehla jsem si do postele a usnula. Ráno jsem šla v pyžamu do kuchyně kde byla Naomi a tancovala štěstím. ,,Co se ti stalo?" řekla jsem a Naomi mě objala a dala mi pusu na tvář. ,,Pamatuješ na Utu?" zeptala se. ,,Jašně dělal nám masky. Proč?" koukla jsem se na ní. ,,Chodíme spolu." řekla a usmála se. ,,Tak to vám blahopřeju." řekla jsem a objala jí. ,,No nic tak já jdu máme rande." mrkla na mě a šla ven. Po chvíli přišel Shuu s krabicí v ruce. ,,Tady máš šaty. Večer jdeme na večeri." řekl a přisedl si ke mě. Jen jsem kývla a dál jdem si kontrolovala fb a instagram. Pak se blížil oběd tak jsem šla do kuchyně uvařila a dala to Shuuovi. ,,sednout řekl jsem že jíme spolu." jen jsem kývla a sedla si. Když Shuu dojedl šla jsem do knihovny a znovu se začetla do knihy kterou jsem načetla včera. Když jsem jí dočetla šla jsem jí vrátit zpět a vít si jinou. Když jsem měla přečtenou i tu druhou přišel Shuu že se mám jít připravit. Tak jsem vrátila knihu a šla si oblést šaty co mi dal Shuu. Lehce jsem se nalíčila a šla dolů kde čekal již připravený Shuu. Usmál se na mě a mohly jsme jít. Auto zastavilo před barem kde Shuu ukázal nějákou kartičku a šel dál. ,,Tsukiyama-samaaaaa." řekli nějáké holky. A začaly se na něj lepit. ,,Umm omluv mě jdu na toaletu." řekla jsem a šla na záchod. ,,Hej ty. Co máš s Tsukiyama-sama?" ,,umm....no....umm" ,,je mi to jedno ale drž se od něj dál. Jasné?" jen jsem kývla a ta co mluvila mi dala pěstí. ,,Jen aby sis to pamatovala." řekla a odešla. Zvedla jsem se ze země a šla domů kde jsem si to ošetřila a šla do postele ale nemohla jsem usnout. Najednou se rozletěli dveře a v nich Shuu. ,,Kam si do prdele zmizela? A co to máš s rtem?" nic jsem neřekla a odvrátila pohled. ,,Tak mi kurva odpověz." nic jsem neřekla a stále se na něj. ,,Tak fajn. Jde se na trest řekl a sundal si kravatu kterou mi přivázal obě ruce k posteli.
Ahoj lidi tady je další díl doufám že se líbil zatím papa