KERVANSARAY

19 0 0
                                    

Aykut Alp kervansaraya varır ardından Afşin Alp de kervansaraya gelir gizlice arka taraftan dolanıp küçük bir pencereden içeriyi gözetler.

Aykut : Kutalmış Beyim sana Karacabey'den selam getirdim.Karacabey'im derki gayrı

Kutalmış Beyimi devletimizin başında haklı tahtında görmek isterim der.Bu akşam Kervansaray da ziyaretine gelecek kabul buyurursan?

Kutalmış: Babam Selçuk Han'dan kalan tahtı rahmetli Tuğrul ve Çağrı beyler aldığında sesimi çıkarmadım.Lakin Alp Arslan'a bu vazife düşmez.Beyine söyle akşam yanıma gelsin.

Aykut:Beyim bu habere pek sevinecek Kutalmış Beyim

Afşin ---- Vayy!! Soysuz Karaca Beyime ihanet edecektin demek imdi ben ipliğini pazara çıkarmaz mıyım ?

(Bu sırada arkadan biri Afşin'e seslenir.)

Süleyman---- De hele Afşin Alp ne vakitdir laf dinler oldun!?

(Afşin şaşırır.)

Afşin---- Baban ne vakit beyime baş kaldırdıysa o vakitten beridir laf dinler oldum Süleyman

Süleyman---- Sen ne dersin Afşin Alp ! 

Afşin---- Baban taht sevdasına düşmüştür derim.

Süleyman---- Bilip bilmeden konuşursun Afşin!

Afşin ---- O vakit bu gece burada ol,her şeyi göstereceğim.

Süleyman ---- Peki...

(Afşin obanın yolunu tutar ve Alparslan'a haber verir.)

Afşin---- Beyim sana diyeceklerim vardır.

Alparslan ---- Buyur Afşin alp

Afşin---- Beyim Karacabey Aykut alpi ile...

Alparslan ---- De hele gardaş

Afşin Alp----- Beyim bu Karacabey Kutalmış beye haber gönderdi.Senin tahtını almak isterler.

Alparslan ---- Sen ne dersin gardaş

(Alparslan çok sevdiği Kutalmış Beyden hiç bunları beklemiyordu.)

Alparslan:Sen istirahat eyle Afşin hele ben bir hal çaresi düşüneyim.

(ALLAHIM BANA YARDIM ET BANA GARDAŞ KANI DÖKTÜRTME)

Alparslan ''Bir Milletin Diriliş Hikayesi ''Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin