Definicja słowa 'komedia' - moje życie.
Fakt, często przegrywam. Ale nie widzę powodu, żeby się poddać i przestać walczyć.
Zawsze rzucaj się na głęboką wodę, tam jest zawsze dalej do dna.
Nie rezygnuj z czegoś tylko dlatego, że wymaga to czasu.
Czekam, aż deszcz zmyje ludzi z ulic. Czasem ciężko jest lubić ludzi.
Siedzieć beztrosko na asfalcie, z słuchawkami w uszach, z tabliczką czekolady (milki) ciesząc się życiem nie myśląc ' o czychających problemach.
Niech się czas zatrzyma, nareszcie jestem szczęśliwa!
- Jakbyś siebie opisała?
- Optymistyczna pesymistka...
- Ale jedno wyklucza drugie...
- Nieprawda. Ja po prostu jestem pewna, że dana sytuacja skończy się dla mnie źle, lecz tkwi we mnie ta iskierka nadzieji, reszty marzeń, że jednak będzie inaczej i szczęście się do mnie uśmiechnie.Jeśli masz w życiu choć jeden adres, pod który zawsze możesz pójść i być pewien, że zostaniesz przyjęty...
Jeśli znasz chociaż jeden numer telefonu, pod którym zawsze się ktoś odezwie, bez względu na porę, bez względu na wszystko...
To znaczy, że jesteś naprawdę szczęśliwym człowiekiem. Tylko być może jeszcze nie zdałeś sobie z tego sprawy.- Widzisz?
- Ale co?
- Szczęście ucieka.
- To je goń ❤Skaż mnie na wieczne szczęście. Nie będę żądała adwokata. Nawet nie zamierzam się bronić.
- Uśmiech jest dla ludzi szczęśliwych.
- I tu się mylisz. Bo właśnie uśmiech daje szczęście. Spróbuj się uśmiechnąć, to zobaczysz...!- Która godzina?
- Szczęśliwi czasu nie liczą.
- A jesteś szczęśliwa?
- Jest osiem po jedenastej.Pieniądze szczęścia nie dają. Za to za pieniądze można kupić żelki, a wtedy jest całkiem blisko do szczęścia.
Ej, prześlesz mi szczęście przez Bluetooth?
Kiedy byłam w podstawówce, kazano napisać kim chcę być gdy dorosnę. Napisałam więc 'Szczęśliwa'. Powiedzieli, że nie zrozumiałam o co chodziło w zadaniu. Ja odpowiedziałam, że nie zrozumieli o co chodzi w życiu.
Marzenia nie spełniają się ot tak. W tym cała ich magia. Są wyczekiwane.
Pogrążone w krainie snu i marzeń. Tam, gdzie nikt nie ma dostępu.
Gdy nie możemy żyć rzeczywistością żyjemy marzeniami.
I dziś mam zamiar odnaleźć szczyt swoich marzeń.
W palcach wyobraźni trzymam niedopałek marzeń.
Zatopić się w marzeniach, pozostawiając wszystkie smutki...
Gonię marzenia... I wierzę w to, że kiedyś się spełnią!
Wyciągnij dłonie i chwyć marzenia, bo one nie są na wyciągnięcie ręki.
Nigdy nie porzucaj marzeń!
W kieszeni zamiast nosić monety noszę marzenia...
Skoro mam marzenia muszę je chronić.
Marzenia się zmieniają, ale jednak warto o nie walczyć <3 <3
Butelka pełna truskawkowych marzeń ;D
Nigdy nie rezygnuj z marzeń. Gdzieś, kiedyś, wreszcie się spełnią.
Napisz mi wzór na reakcję spełnienia marzeń.
- Jakie jest twoje największe marzenie?
- Dotknąć nieba.
- Przecież to niemożliwe.
- Marzenie nie musi być możliwe, bo dzięki temu jest marzeniem.Marzenia zawsze brzmią głupio, gdy się je ujmuje w słowa.
Cel - zadanie, które wyznaczamy naszym marzeniom.
Chwała i pamięć ludziom zawsze będą należeć do tych, którzy podążają za swoimi wspaniałymi marzeniami.
Pesymista widzi ciemny tunel. Optymista widzi światełko w tunelu. Realista widzi światło pociągu. A maszynista widzi trzech debili na torach.
Rysując marzenia na kartce papieru, uwierzyłam, że się spełnią...
Wczorajsze marzenia to dzisiejsze plany.
Bo trzeba marzyć i myśleć choć świata nie pomalował Disney.
Dąż do realizacji marzeń - nie patrz na to, co mówią inni. Pokaż im, że potrafisz, że umiesz realizować marzenia i zamieniać je w rzeczywistość.
Znasz to uczucie, gdy zamykasz oczy na 3 sekundy, a mija 40 minut?
Weekendzie, nawet nie wiesz ile dla mnie znaczysz!
Co jest lepsze i mądrzejsze niż szkoła? Google!
Będę za 10 minut, jak się spóźnię to przeczytaj tego SMS'a jeszcze raz ;P
70% wypowiedzianych słów człowieka nikogo nie obchodzi. Uwierz i ogranicz.
Nie wiem kiedy będzie koniec świata, ale znając moje 'szczęście' na pewno to przegapię.
Masz łeb jak kosmos - nieskończona próżnia.
Często mówię sama do siebie... lubię rozmawiać z inteligentnymi osobami ;)
- Wiesz co się liczy?
- Dzwonek, gdy stoisz przy tablicy ;D- Proszę Pana, czy można być ukaranym za coś czego się nie zrobiło?
- Nie.
- To nie zrobiłem zadania domowego.Dlaczego szkoły nie da się podpalić???
CZYTASZ
Mega Teksty
AcakŚmieszne teksty. Smutne teksty. Wesołe teksty. Po prostu Mega Teksty. 1 miejsce w poezji - 25.10.2016r. Dziękuję ❤❤❤ !to są cytaty! *dystans* Okładka by Crazy_Wiks20