Baik aku x payah bagitahu diorg yang aku kawan dengan nayeon.well,kawan kawan aku ni lately selalu sangat risaukan aku
"Tak dek mende lah."balas V pendek
"Jom balik."kata jungkook sambil angkat tangan.happy sangat lah tu.
V terus melompat ke atas motosikal jungkook tanpa teragak agak.bergoyang jugaklah moto tu.tapi V kesah ape.dia terus pakai helmet.
"Tadi bukan kau kata nak balik sendiri ke?"jimin bertanya setelah V memakai helmet
Semua orang memandang V dengan pandangan pelik.-_-
"Ape?salah ke soalan aku?"jimin buat muka innocent
"Dahlah jom blah."kata rapmon.
Baru je nak masuk gear,V bisik kat jungkook.
"Weh kookie.kau bagi diorang jalan dulu.kau follow dari belakang je."V bagi arahan.
Jungkook buat muka pelik.biasanya kalau V naik dengan dia mesti suruh bawak depan dari diorang.lembap katanya.padahal diorg speed habis laju dah.x tau lah limit laju bagi V ni.
"Kenapa pulak?"tanya jungkook dengan dahi berkerut.
V turun dari tempat belakang.yang lain hanya memerhati.
Ape lagi lah budak V ni??
"Kau bangon lah.biar aku bawak."
Jungkook sekadar mengangguk dan menukar tempat duduknya dengan V.
"Mende lagi tu wei?!cepatlah!!panas ni!terbakar kulit aku ni nanti woi!!".jin dah bersuara.
Setelah semuanya dah settle,mereka menunggang motosikal bersama sama.tiba di satu simpang,V belok ke kanan dan berhenti di sebuah kedai bunga.
"V kau dah sihat ke belum?"jungkook bertanya.
"Dahlah."balas V.
Setelah V membuka helmetnya,jungkook menekapkan belakang tangannya ke dahi V sanbil buat muka risau.
"Bro.demam pon boleh buat otak jadi sewel ke?asal kau singgah kedai bunga ni?"
V tidak mempedulikan jungkook dan terus masuk ke dalam kedai bunga itu.jungkook pulak blur sorg2 kat situ.
"Baru aku tahu side effect demam pon boleh jadi pekak."jungkook garu kepala sendiri.
(Yo!yo!kiah is back!kiah banyak merepek dalam part ni.mintak maaf lah.*bow*kepada silent reader.kau.ye kau.yang tengah bace tu lah.jangan buat kiah gini.x kesian ke kat kiah?*standby tisu kat sebelah*.btw thanks sebab baca cerita mengarut kiah ni kowanggg.)
YOU ARE READING
WATCH
FanfictionDon't be sorry, that makes me more pitiful my selfishness that could not let you go,turn into an obsession that imprisoned you were you hurt because of me? you sit silently why am I a fool? mianhae......