V melangkah untuk pergi dari situ.V terus pergi ke perhentian bas yang berdekatan dengan taman itu untuk pergi ke rumah nayeon.sebelum itu dia singgah ke kedai yang menjual coklat.
Skip~~~~~
Nayeon berada di dalam biliknya.dia terus membuka tingkap.Nayeon hanya merenung ke arah langit yang gelap itu.satu hobi dia dengan taehyung.mereka akan selalu pandang langit walaupun tiada bintang.lamunan Nayeon terhenti apabila dia melihat seseorang menghampiri pagarnya.
Tu bukan V ke?
Nayeon yang ingin tutup tingkap terus terhenti apabila V memanggilnya.
"Nayeon-ahh!"jerit V sambil melambai tangannya.
"Keluarlah kejap.aku nak jumpa kau."
Setelah Nayeon berfikir,dia pun keluar dari rumahnya dan menghampiri V yang berada di luar pagar rumahnya.dia lihat ade sejambak bunga dan sekotak coklat berada di tangan V.
"V,kau buat apa kat sini?"tanya Nayeon tanpa perasaan.
"Ni kan rumah kau.jadi kau tinggal kat sini.dan aku nak jumpa kau.so,ini je lah tempatnya."jawab V dengan muka selamba
"Dah jumpa kan.dahlah pergi balik."
"Aku kan dah jadi kawan kau.mana boleh kau halau aku macam ni."V berkata dalam nada merajuk.
"Kau tengok langit sekarang. dah malam kan?pergilah balik.nanti eomma dengan appa kau risau pulak."Nayeon bersuara dengan lembut.
Terus berubah air muka V apabila Nayeon menyebut eomma dan appanya.Nayeon yang perasan dengan perubahan muka V terus bertanya.
"Err..V kau okey?"tanya Nayeon.
"A..aku okey.aku balik dulu lah kalau macam tu."V ingin melangkah pergi dari situ,tetapi Nayeon sempat menarik tangan V.V memandang Nayeon dengan muka pelik.tapi dalam hati.
NAYEON PEGANG TANGAN AKU WOI!KAU ADO??
"Aku minta maaf kalau kau terasa dengan aku.nanti kalau ada masa mesti kita jumpa lagi."selesai berkata Nayeon melepaskan tangan V itu.
V terus memandang tangannya yang telah dipegang Nayeon.
Aku taknak basuh tangan sampai bila bila.muahahah
"Sebelum aku lupa.ni untuk kau."V menghulur sejambak bunga dan sekotak coklat kepada Nayeon.
Nayeon menerima dengan berat hati.
"Harap kau terima.don't take it wrong.it's just a gift from your friend.just anggap macam tu Nayeon."V terus berlalu dari situ.
Nayeon memandang bunga itu.tiba tiba dia rasa air matanya bertakung.
"Kenapa aku menangis ni?"Nayeon terus mengesat air matanya dengan tangan kirinya sebelum memandang bunga dan coklat itu lagi.Nayeon terus membuang bunga dan coklat itu ke dalam tong sampah yang ada di halaman rumahnya itu.
"Maafkan aku kim taehyung.jangan terlalu berharap."
A/N:NAYEON KEJAM WOI!!mari kita berjemaah baling telur dekat nayeon..hahahhaha..kidding..jgn marah nayeonstan
YOU ARE READING
WATCH
FanfictionDon't be sorry, that makes me more pitiful my selfishness that could not let you go,turn into an obsession that imprisoned you were you hurt because of me? you sit silently why am I a fool? mianhae......