Dalam masa 3 hari, hidup aku boleh jadi fuck up tiba-tiba. Semua yang aku sayang mati sebab aku. Aku lemah dan mula mengalah dengan kehidupan. Apa yang perlu aku buat.
"Hariz, cepat pikir, pikir apa yang sepatutnya kau buat. Kau kena blah dari tempat ni. Think. Think."
Aku dengar bunyi tapak kaki dan bunyi tepukan yang agak menyeramkan bagi aku ketika itu.
"Ha Ha Ha Ha, look who we have here, a guy that will be suffer and die slowly. Please make it like your own house mister."
"Kau nak apa ni? Lepaskan aku la bodoh. Apa yang aku dah buat kat kau? Ke kau nak duit? Cakap je kau nak berapa, aku mampu bayar la."
Dia mula mendekati aku.
"Rich man this day, so naive and fucking dumb. Do you think that criminals this day only think about money? Well I think the majority will do that but not me. I'm not that kind of criminal and I'm not a criminal, I just want to bring justice."
"Justice? KEPALA OTAK KAU. Lepaskan aku la musibat. Aku sumpah, kalau aku terlepas, memang aku kerjakan kau."
"HAHAHAHA, we will see about that. Chow. Hee"
Dia berjalan meninggalkan aku dengan ketawa yang agak seram. Dia tersenyum sinis dan bukan hanya sinis, ia juga senyuman membunuh. Aku kurang jelas nampak wajahnya kerana dia memakai face makeup seperti badut. Aku keseorangan dan aku buntu, aku tak tau nak buat apa. Apa yang akan jadi dekat aku. Aku dah tak boleh berfikir secara rasional. Macam mana benda fuck up ni boleh jadi dengan sekelip mata, tiga hari aku diseksa dan dibebani dengan risau, masa dan juga emosi. Semua ni bermula masa....
Hey new readers, is it okay? Or fucking dumb? Just a new little douche try to make a story. Hope korang enjoy and bagi feedback walaupon tak mampu sebab sikit benar prolog ni. Hehe
#menaipdalamtrain