Băiatul și Eric au fost alungați din sat din cauza că Eric fiind călărețul fără cap,care i-a luat sufletul șerifului.Ei au mers în jur de 2 zile spre un oraș că nu mai aveau aproape nimic de mâncare.Băiatul ia zis că îi e dor de mama lui și că ar vrea să o mai vadă măcar o singură dată,să o strângă în brațe.Eric i-a spus băiatului că soția lui nu l-a iubit absolut deloc,dar el cu încetul cu încetul începuse să o iubească nespus de mult.Celor 2 le era frig,fiind Decembrie nu prea gaseau resurse de a face un mic foc într-o peșteră.Băiatul fiind foarte devotat i-a zis lui Griffin să intre în peșteră să facă un loc unde să facă focul.Eric făcuse un loc frumos unde să aprindă focul,dar băiatul a fugit spre peșteră speriat cu niște surcele și cațiva bușteni.Eric era speriat,nu știa de ce era băiatul așa speriat.Cei 2 făcuseră focul,dar băiatul nu a spus nimic din ce a văzut,până la urmă Eric îl întreabă pe băiat ce a văzut,ce s-a întâmplat...Eric a rămas brusc surprins ce a auzit de la băiat.Băiatul văzuse niște oameni care mergeau prin pădure când un om a trecut pe lângă el,dar indivizi l-au luat de gât și i-au pus pistolul la cap și a tras.Pentru aceea țară nu se prea vedeau oameni care se împușcau între ei.Eric a mers să vadă cine sunt indivizi,in aceea seară a vrut să le-o întoarcă pentru ce au făcut...Eric i-a găsit pe oamenii aceea pe stradă,ei nu au fost speriați,mai mult râdeau,au crezut că a venit Hallowen-ul dar defapt le-a sosit moartea,Eric îi ia unu câte unu,ultimul rămas nu a avut acceași moarte deoarece el a împușcat acel om fix în cap,Călărețul i-a băgat mâna în inimă și a smulso.El nu stătea o perioada foarte multă fiind călăreț fără cap,stătea 2 ore.Noaptea la 2:30 ajunsăse în peșteră...dar copilul dispăruse,Eric striga prin peșteră dupa el,dar nimic.Îl căuta prin pădure.Nu îl găsise,dar nu s-a dat bătut.A căutat tot orașul pâna l-a găsit la o biserică in care s-a rugat 2 ore pentru mama lui.Știa bine că nu o să o mai revadă...dar el a vrut să fie liniștită pe lumea de-apoi.Eric zâmbind că l-a găsit a venit lângă copil și i-a pus mâna pe umăr,el s-a ridicat dar nu s-a ridicat bine cum Eric l-a luat în brațe,nu îl considera un copil normal,îl considera copilul lui,se atașase foarte mult de el.Ei ajung înapoi în peștera...ei au vorbit ceva timp și s-au decis dupa ce Eric scapă de blestem o să îl înfieze pe copil și o să cumpere o casă undeva departe de locul acesta.Copilul când a auzit a început să plângă de fericire,era primul lucru bun de l-a mai avut decând a murit mama lui...între timp Eric a văzut o fată foarte frumoasă dar și bună la suflet...Eric a vorbit cu ea în jur de 2 ore,fata avea un nume extrem de frumos...se numea Anna,ea l-a întrebat de ce a călătorit atât de mult...el a zis ca nu o să o creadă,dar a început să îi povestească despre blestem,și tot ce i sa întâmplat lui și al băiatului...fata a fost speriată dar nu l-a părăsit.Ea avea o inimă foarte mare,a început să-l iubească extrem de mult.Eric a cerut-o de soție,Anna a răspuns că vrea să se căsătorească cu ea...dar după ce o să se termine totul o să fie o familie fericita.Ei au decis să mai rămână la fată încă 3-4 zile...
Am zis că merge și ceva mai cu dragoste în el...
Sfârșitul Capitolului IV :)
CITEȘTI
Călărețul fără cap
FantasiaÎn anul 1639 Eric Griffin a fost blestemat de o vrăjitoare de a fii călărețul fără cap în căutare de suflete...