Merhaba arkadaşlar:) Öncelikle eski hikayeme devam edemediğim için özür dilerim. Bu hikaye bir az daha komik gibi, ayrıca yazılan her şey hayattan alınmıştır. Sadece isimler farklı. İyi okumalar dilerim. :)
2012ci yıl. 15 eylül. Özel eğitim kolejinin çocuklarının evde uyuyan diğer çocuklardan bir farkı var. Onlar şu anda okulun önünde öğretmenlerle durmuş istiklal marşı okuyorlar. Hem de buraya sadece bunun için geldiklerini bilerek. Özel eğitim koleji 2ci yılını kutluyor. Okulun ilk yıllarında 100 çocuk bile okumuyordu orda, şimdi neredeyse 200ü aşkın çocuk var, hepsi de miniminnacık bebeler. Ama eski yılın şimdiki öğrencileri olan 6, 7, 8 ve 9cu sınıflarına gelirsek yandık. Hele ki 7 ve 9lara. Hadi yine 9ları geçtik, okulun en büyük sınfılar, şu 7ler napıyor anlamadık gitti. Ha bide bizim kolejimiz 11 yıllık eğitim veriyor sadece. Gelelim bir bir sınıflarımızı tanımaya. 6-cı sınıf çocukları diğerlerini tabiriyle okulun ergenleri. 30u aşkın çocuk var. Kızlar hepsi aşırı kız. 7ci sınıfda da neredeyse 30 çocuk var. Bu sınıfın çocukları da 6cı sınıfınkılar gibi 2 yere bölünmüş, a ve b sınıfları. A sınıfının kızları bitchleşmiş olarak görülse de b sınıfının kızları çoğunlukla okulun en güzel kızları olduğu bölge olarak biliniyor. Tabiiki her kızın içinde bir az da olsa ergenlik ruhu var. A'nın kızları almira, merve, tuğba, çiğdem, harika, leyla ve arzu. Almira uzun boylu - bayağı bi uzun - kahverengli saçları omuzunda biten, Selena Gomez gibi çenesi, kahverengi gözleri olan bir kız. Vücudu zayıf olsa da düzgün değil. Mervenin boyu fazla uzun değil ve çok zayıf. Minyon bir vücuda sahip. Saçları çok kabarık ve siyah renkli. Gözleri siyah gibi görünüyor ama yakından birazcık yeşile kaçmış gibi bir renkte. Çiğdem bayağı bir sessiz bir kız. Güzel değil, çok uzun koyu kahverengi, dalgalı saçları var. Gözleri de koyu kahverengi, teni esmer, boyu da normallerde. Zayıf olsa da garip bir kız. Düzgün gezemiyor. Tuğba normalden biraz kısa, esmer biri. Hafif dalgalı saçları belinden ve gözleri gibi koyu kahve. Hafif kilolu bir vücuda sahip. Arzu bayağı bir uzun, aşırı sarışın, sarı, omzunda biten düz saçlara sahip. Çok zayıf. Beli de hafif eğilmiş. Harika uzun boylu, omzundan bir az yukarıda biten koyu kahverengi saçları ve aynı renkteki gözlerile adeta bir uyum yakalayamamış hayvan gibi bir kız. Maşallahı var. Hafif de kilosu var. Leyla sınıfın en düzgün kızı. Bir az sessiz bir tip ama kendisi çok iyi bir karaktere sahip. Kısa kahverengi saçları var. Gözleri de kahverengi ve yüzden de güzel. Hafif kısa boylu. Vücudu çok düzgün ama yine de hiç bir zaman açık kıyafetler giyinmiyor.
Bir az da erkeklerden bahs edelim. Hepsinin saçı ve gözleri koyu kahve. Tipsizler. Timuçin normalden fazla küçük boylu, esmer tenli biri. Şahin bayağı uzun boylu. Teni ne çok beyaz, ne de esmer. Bazı kızlar onu yakışıklı bulsa da, bazıları tipim değil diyorlar. Ayrıca kendisi sadist bir kişiliğe sahip. Mert normal bir boyda, beyaz tenli, zayıf biri. Kaya esmer, boyu normalden kısa. Şahin ve mertle çok yakın arkadaşlar. Fuat da esmer, boyu kısa. Hasanın boyu normal, esmer ve çok zayıf. Garip bir kişiliğe sahip. Kendini cool sanıp kötü çocuk havalarında jennifer lopezin get on the floor şarkısını söylemek hobileri arasında. Sinan diğerlerinden farklı olarak sarışın bir çocuk. Okulda ondan daha fazla kızaran biri daha tanınmıyor.
B sınıfına gelelim. Meltem kısa boylu minyon bir kız. Çiğdemin kardeşi. Arzunun en yakın arkadaşı. Ada normal boylu kısa saçlı güzel bir kız. Koyu kahverengi saçları ve gözleri var. Lola da adayla aynı boyda, saçları kahverenginden bir azcık açık bir tonda, gözleri yeşille kahverenginin karışımı renginde. Kendisi qreyzi görl olarak ta bilinir. Su alioğlu ve su mustafalı aynı isimlere sahipler ve öğretmenler onları soyisimlerile çağırıyorlar. Alioğlu uzun boylu, kısa, dalgalı, koyu kahverengi saçları ve gözleri var, mustafalı sarışın, alioğlundan biraz daha kısa boylu, düz açık kahverengi saçları ve koyu kahve gözleri var. Lila alioğluyla aynı boyda, omuzlarından biraz aşağıda koyu kahverengi saçları ve gözleri var. Saçları gerçekte dalgalı olsa bile, her zaman düzleştirip gidiyor bir yere gidince. Alev baş örtüsü takıyor, boyu normal ama kilolu bir kız. Çok güzel koyu kahverengi gözleri var. Sevgi de kapalı bir kız ve o da hafifi kilolu. Toygar sınıfı güldüren kişilerden biri. Hikmet sarışın, fazla miniminnacık bir çocuk. Ne hikmetse bütün kızlar ikide bir gelip onun sarı saçlarıyla oynuyorlar. Tekin okulun en yakışıklılarından. Uzun boylu, sarışın, açık kahverengi saçları ve gözleri var. Gazanfer daha bu yıl katıldı aramıza. Çocuğun çenesi kendinden 2 metre önce giriyor bir yere gittiğinde. Vedat uzun boylu, sıraya oturduğunda sandalyesiyle birlikte öne arkaya doğru sallanıp kravatını ağzına sokup çıkaran garip bir kişilik. Zekai parlak zekalı biri. Yani nerde bir erkekle bir kızın tesadüfen bile olsa yan yana yürüdüğünü gördüyü anda onların işi bitmiştir. Volkan volkan gibi çocuk maşallah. Harikanın erkek kardeşi olur kendisi. Cüneyt de gazanfer, vedat ve zekai gibi yeni geldi sınıfa. Kendisinin garip bir konuşma türü ve fazla kiloları var. Aslında okulumuzun renkli kişilikleri çok fazla ama onlarla gelicek günlerde daha ekşınlı bir şekilde tanışacağız. Esen kalın.