▲ BYOL! ● 1 ▼

31 2 0
                                    

İlk önce söylemek istiyorum ki, hikayenin her bölümü ( büyük ihtimalle ) farklı kişilerin ağzından yazılacak. Bu kişilerle hikayedeki karakterler aynı. Ha bide bu olaylar eskiye ait o yüzden aylar falan biraz çabuk geçecek, 2014e gelicez. İyi okumalar dilerim.:)

Lilanın ağzından.

27 kasım 2012.

Lol:

- Nasıl yani sizi 2 günlük geziye gönderiyorlarda, bizi göndermiyorlar? Boynuzunuz mu var sizin? Hani hani? Ben neden göremiyom?

Lila:

- Lan bi sus. Başladın mı bitemiyon. Biz nebilelim işte? Sanki biz yaptık listeyi! Te Allam ya sabır.

- Tamam tamam atarlanma. Demedik bişey.

- Ha böyle. Yola gel.

Şimdi siz sorucaksınız kii, bunlar neyin kavgasını yapıyorlar. Şöyle şaapak şunu biz. Şimdii okulun her sınıfından bir 3-4 kişiyi seçmişler. Bir de gezi hazırlamışlar 2 günlük. Bizim sınıftan da ben, Ada ve Vedat gidicez. Lolun tripi de bize. Mal işte. Katıksız mal.

1 aralık 2013.

- Kızım, al yavrum şu portakalları da. Afferin Lilama. Hadi kızım. Şu patlamış mısırı da koy çantaya.

- Anne, ne mısırı, ne portakalı, Allah aşkına?! Çantada yer yok, sen bi taraftan sıkıştırıyon ne buluyon ya. Sanki 2 günlük geziye değil de, 1 aylık ormana tanışacam.

- Öyle deme, kızım! Acıkırsınız falan, yanında bulunsun işte!

- Tamam annecim. Hadi hadi ben gideyim artık.

- Öptüm kızım. Hadi varınca ara beni. Bak aç falan da kalma. Ne bulduysan ye.

- Kafam üstüne. Hadi bay.

Otobüsde.

Elvan:

- Ada! Lila! Ceyhun! Hadi gelin arkaya! Ya Murat, gel buraya napıyon orda?

1 kaç saat sonra.

Elvan:

- Lila, yer değişelim mi? Uyumak istiyorum, burası rahat değil.

- Tamam canım geç.

- Teşekkür ederim.

Lila:

- Ee Murat, sen mi oturuyon benim yanımda şimdi?

- Yok Lila, sen beni o kadar seviyon ki, nereye baksan beni görüyon.

- Ya dalga geçme be. Oyun oynayalım mı?

Lütfen oynayalım de ya nolur. Allahım ben bu çocuğun neyinden hoşlanıyom ya.

- Yok oynamayalım.

Ceyhun:

- Ben oynarım senle Lila.

- Tamam bak işte kağıdı böyle alıyon, şöyle yazıyon, anladın mı? Murat, bak eminmisin? Oynamayacan demi?

- Lila, özür dilerim. Benim biraz uykum var da.

- Tamam önemli değil. Hadi oynayalım Ceyhun.

Gezide.

Lila:

- Nüsret hoca mafya! Ahanda yazdım şuraya. Söyleyin lan! Nüsret hoca diyin! Kime söylüyom be? Ben oyumu verdim, Nazlıcım ( Sayın sevgili müdürümüzün kızı. Ay pek de tatlı, bu kadaaaaan çenesi var. Muhahahah. )

Burda yavaş olacan, liseli!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin