Rare gevoelens❓❓

405 10 0
                                    

Perspectief souhaila:
"SOUHAILAAA STAA OP"hoorde ik m'n moeder van onder schreeuwen, "JA
MAMA IK BEN AL WAKKER"schreeuwde ik terug,ik stond vermoeiend op en nam een lange douche ik hoorde m'n moeder al schreeuwen dat ik eruit moest want m'n broertje wou ook douchen,opeens kwam er ijskoud water naar beneden en m'n moeder schreeuwde"en is het nu lekker",HAHA gekke mama ik besloot maar uit het badkamer te gaan ik wikkelde me in een handoek en stapte uit de douche waar ik m'n broertje slaperig zag, "sbah el ghair"zei ik
En hij antwoordde slaperig en vermoeiend"sbah e nouer".
Ik deed wat bodylotion op en een body splash ik deed m'n nike fleece aan en ging naar beneden naar de keuken waar ik m'n moeder daar aantrof"sbah el ghair a benti"zei m'n moeder"sbah e nouer" zei ik terug en liep verder naar de woonkamer waar ik een uitgebreid ontbijt op tafel zag,ik begon er lekker aan te beginnen tot dat ik een heel raar gevoel kreeg kennen jullie dat dat het voelt alsof er iets raars gaat gebeuren nou dat,ik stopte met eten en liep naar boven ik pakte me tas in en deed m'n zwarte hoofdoek op in begon aan het gebed fajr en pakte me tas en ging naar beneden,die rare gevoel wou nog steeds niet weg en het voelde niet zo gemakkelijk...... ik negeerde het maar en ging beneden op me telefoon waar ik safae ging bellen om haar wakker te maken en ja hoor ze was nog steeds aan het slapen ze nam op en
S:souhaila
Sa:safae
Sa:"HHHHHMMMMMM"

S:"Ben je nog steeds niet wakker a hmara yalla speedy"

Sa:Souhaila.....?

S:ja hbiba wat is er?

Sa:ik heb een raar gevoel ken je dat dat er iets gaat gebeuren maar dan heb ik het vermoeden dat het bij iemand anders gaat gebeuren......

S:...........uuhhmm gaat wel over ga snel douchen en ontbijten dan voel je er niks meer van,goed?

Sa:oke,byee zina djelie

S:byee model van my

En zo rondde we het gesprek af en ging ik verder naar de keuken om mijn moeder te helpen met broodjes,tot dat ik 2 handen voor m'n ogen kreeg en hij hield mij strak vast ik gilde alleen maar hahaha en m'n moeder zei"darkas a mi inou atmet "😂(laat haar los mijn zoon ze gaat zo dood)
Op dat moment wist ik dat het amine was hij liet me los en ik keerde me om en daar zag ik mijn knappe broer ik keek in zijn mooie groene ogen en ik gaf hem een klap hij kreunde en ik zei"leer je wat van"mijn moeder en amine begonnen te lachen en toen zei m'n moeder tegen amine"tekseh"😂(zij is niet makkelijk) ik begon ook mee te lachen dat ik de tijd vergat,amine keek op z'n rolex horloge en vroeg aan mij"moet je niet naar school" ik zei"eewwiillieee"ik deed snel m'n para jumper jas aan en m'n prada's deed ik ook aan ik ging nog naar boven deed wat parfum op gaf m'n vader een kus die nog sliep en m'n zusje en m'n broertje ik ging naar beneden en gaf m'n moeder een lange kus op d'r voorhoofd en toen ik afscheid wou gaan nemen van amine zei hij "ik breng je wel" ik zei dat ik met safae ging maar hij weigerde en zei dat hij ook safae ging ophalen ik knikte braaf en ging naar buiten daar stond de audi Q7 van m'n broer ik ging zitten en deed skere tijden op en begon mee te rappen amine kwam niet meer bij van het lachen ik keek hem vies aan waardoor hij harder moest lachen en zei"ik heb een zusje die echt niet barkie is" en ik begon ook mee te lachen voor het huis van safe belde ik aan safae deed de deur open en ik zag dat ze al helemaal klaar was ze zag er wel goed uit moet ik zeggen ze had een zwarte kenzo trui aan met daaronder een witte blouse zodat het lang valt en ze had ook een zwarte broek een een zwarte hoofdoek en zwarte loubintouns aan en d'r canda goose aan ze zei dat ze het goed vond ze pakte haar louis vitton tas die hetzelfde als mij was en ging de auto instappen ze groette amine en zo reden we naar school aangekommen gaf ik amine een kus op de wang en bedankte hem ik stapte uit met safae en we zagen dat het hele plein vol was met jongens en wat meiden maar 1 jongen trok mijn aandacht .........

Souhaila&karimWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu