Nieuwe jongen

275 9 0
                                    

Ik had die jongen nog nooit eerder gezien maar hij was zoooo dermm😻 hij had mooie groene ogen en een opgeschoren hoofd met krullen hij had mooie volle lippen (max. voor jongens)
Ik straarde zowat naar hem toen safae me onderbrak "Is souhaila verliefd"?
Ik klapte haar en zei"skaa(stil)a izan wat denk jij ik heb nog geen jongen nodig alleen maar stress ppff".
Ze grinkte naar me en trok haar wenkbrauwen op en neer,ik schoot in de lach zei "je bent echt gek man"
En ze zei "duuuhhh wrm ben ik dan je beste vriendin" ik proestte het uit en toen ging de bel "williee ik heb m'n boeken niet in m'n kluisje gedaan en ik ga m'n tas niet de hele tijd mee slepen"
Ik ging me haaste naar me kluisje,safae haar kluisje stond aan de andere kant dus ging ze daar naartoe ik zei tegen d'r "ik ga alsvast"en ze zei dat het goed was ik holde zowat en liep tegen een harde gespierde borstkas aan iemand en viel op de grond met al m'n boeken om me heen ook op de grond ik zei "heb je geen ogen ofz" hij zei dat het hem spijt ik keek hem aan en tot mijn verbazing zag ik daar die jongen van het plein hij stak zijn hand uit om mij te helpen overeind te komen en pakte zijn hand vast,"Karim" zei hij"en hoe heet jij als ik vragen mag"? ik bloosde zowat en zei heel zachtjes "souhaila",ik zag dat safae ons bekeek en ging daarna snel weg,hij raapte mijn boeken op en ik vroeg aan hem"ben je hier nieuw"? hij antwoordde met ja en overhandigde mij de boeken ik pakte ze aan en vroeg in welke klas hij zit,
En hij zei "ik zit in 3 mavo 6"
Ik keek hem aan met grote ogen
Hij zei: "is er wat "
Ik antwoordde dat ik ook in 3 mavo 6 zit
Hij kreeg een big smile waardoor je z'n mooie kuiltjes zach😱😻
En hij vroeg verlegen ik welke klas we moesten zijn.(DAT WAS SOO CUTEE😭)
Ik hield mijn lach in en zei dat ik wel met hem mee ga,hij knikte en liep samen met mij naar de klas,aan gekomen bij de klas ging ik naar binnen maar toen zei m'n docent dat ik ook vriendelijk naar binnen kon komen ik rolde met mijn ogen wat ik beter niet hoefte te doen want ik ging op de gang staan met karim,ik en karim hadden het best leuk,ik leerde hem beter kennen,hij kwam wat dichterbij staan waardoor ik me ongemaklijk voelde hij zei "kunnen we eventjes naar buiten gaan of naar de aula of ergens anders ik wil je even alleen spreken en niet naast onze klas" ik zei"ja" en we liepen richting de aula waar gelukkig niemand was ik bloosde de hele tijd en elke keer als hij lachte had ik het gevoel dat mijn hart eruit kon springen,hij deed iets met mij maar wat....
We gingen zitten en hij greep mijn hand vast mijn hart begon harder te bonzen em ik bloosde al een tomaat en toen begon het ...........

Wat zal karim souhaila te vertellen hebben is het soms iets belangerijks oh jeejte zal dit wel goed aflopen...............

Souhaila&karimWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu