Среща

193 18 3
                                    

Доналд дойде в живота ми много неочаквано. Един ден гонех гълъбите в парка, но се подхлъзнах. Паднах лошо, розовият ми костюм се покри с кал и от дясното ми коляно потече кръв.

Понечих да се изправя, но две меки ръце с нежни, малки, изящни пръсти ме обгърнаха през рамената и с лекота ме вдигнаха от земята. Седях пред най-красивия мъж, който бях виждал в живота си-Доналд. Красивата му яркооранжева кожа, тъй гладка и топла, светеше когато слънчевите лъчи я докосваха. Скъпият му костюм от груба материя напомняше на кожата на лорд Чин Чин. Червена вратовръзка обгръщаше врата му, завързана в перфектен възел.

-Внимавай къде ходиш, младежо!-обърна се към мен с твърдия си влиятелен глас той

-Ще внимавам, сър.-възхитено прошепнах, потъвайки в дълбоките му очи, побиращи душата ми в себе си.

-Хубаво-отсече Тръмп-Пиеш ли диетична кола? Аз лично никога не съм виждал слаб човек да пие диетична кола.
-Не пия, сър-отвърнах.

Настъпи момент тишина. Доналд погледна към мен все едно да ми каже "А сега какво?". Без да се замисля, бръкнах дълбоко в джоба му, прошепвайки: "Равиоли, равиоли, дали сте в на господина джоболи?"

Напипах нещо в големия му джоб: Малка снимка на дъщеря му Иванка. Засрамен от постъпката си му я върнах, но той настоятелно ме хвана за ръката.Повече нищо не беше същото...

Повече нищо не беше същото

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Доналд Тръмп и Filthy FrankWhere stories live. Discover now