Haloween,doba radosti ze sladkého,kostýmů,koledování.
Tak krásný okamžik pro mladého člověka.
Ať je teprve dítě či 15-ti letý puberťák,slaví Haloween tak jako tak.
A v této story zjistíte,jak se z doby radosti a štěstí,stane teror a strach.
Bohužel naší hrdinové s maskou se budou muset stát hrdiny bez masky.💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💣
,,Jupí Alyo ani nevíš jak moc se těším na tu Haloweenská oslavu na škole a víš co?Bude tam i Adrien a určitě bude vypadat božsky"
Řekne Marinett Alye o přestávce.
,,Kdo bude vypadat božsky?"
Zeptá se osoba za ní a Marinettino srdce právě potřebuje resuscitaci.
,,N-no o-on T--een Justin,jo -j-ustin Bie-e-ber bude m-ít nov-ý kl-ip a u-rčtitě mu t-o b-ude --slu-šet"
Vykoktá Marinett,přičemž se Alya praští rukou do čela a Adrien se zarazí.
,,Kdo je Justin Bieber?"Holky na něj pohlédnou-"Jako ty jsi od kaď?"_a pak se kouknout na sebe a zase na Adriena.
,,Tak to mě poblej on neví,kdo je Justin Bieber!Alyo mobil hned!"
Přestaneš Marinett z toho šoku koktat.
Hnědovláska najede na YouTube a vyhledávač nejlepší song který zná.Pustí ho a mobil nastrčí před Adriena div mu ho nenarvou do pusy.
Adrien chvíli kouká na video,pak se zamýšlí a řekne.
,,No jako je hezkej"Holky na něj koukají pohledem-Ty jsi čo?Gay?(Nic proti homosexuálům)-Marinett se však zapamatuje a úplně grogy vyhrkne.
,,Ale ty jsi hezčí!"Když si uvědomí co řekla,zrudne o 10 odstínů a radši se otočí a uteče do třídy na hodinu,kde už je paní učitelka,když dorazí všichni,tak paní učitelka začne mluvit a té párty na škole.
,,Takže jak již jistě víte od minulého pondělí,bude zítra na škole Haloweenská párty.
Všichni musíte přijít v kostýmu! Páry být nemusíte není to ples.
A jak jsme se dohodli,jediný přestupek jednoho z vás a nejde tam!A to platí až do konce zítřejšího vyučování tak sklidněte hormony a hybaj do učení"
Proslov skončil,přičemž usnula polovina třídy.
Tak a já jsem v poho.Mám udělaný kostým pro sebe i Alyu,ikdyž ten Alyi mi vypotřebování celou lékárničku,ohledně obvazů.Tak první kapča je tu Uf!
Zítra je tu další,tak zatímPáčko
ČTEŠ
Parťáci i bez masky
FanfictionJak jako,že se nemůžu transformovat? Nejde mi to! A jak mám asi zastavit toho padoucha? Jsi hrdina jak s maskou tak i bez ní!