3 část

74 13 6
                                    

Ten pocit když otevřete ledničku a tam je PRÁZDNO!!  No nic,  budu se muset tajně připlížit do pekárny a vzít si croissanty. Když jsem u croissantů ze zadu na mě vybafne mamka.
,, Marinette, co hledáš? "
,, No já, já, já..."
,, Je hezké, že tě paní učitelka naučila zajména, ale já pořád nevím co děláš tady u croissantů."
,, No já, já mám hlad.."
Mamka se zasměje a podá mi 2 croissanty.
,, Děkuji." Řekla jsem se širokým úsměvem a utíkala do pokoje.

V pokoji
,, Tak už máš papání a teď zavolej tomu Adrienovi." Vyhrkla na mě Tikki ve dveřích.
,, Já jdu ještě na záchod." Chtěla jsem se schovat, ale Tikki mě zastavila.
,, Nikam! Prve zavoláš Adrienovi a potom můžeš na záchod." Řekla Tikki důrazně.
Polkla jsem a vzala si mobil do ruky.
777 96 97 22 (faninky Adriena moc vás prosím tohle není jeho telefonní číslo tak položte ten mobil!)
Chvíli to pípalo.
...
...
...
...
Tak co dělá?
,,Haló?"
Yes!Zvedl to!Sakra on to zvedl!
Ztuhlá jsem ale Tikky byla pohotová a zatahala mě za vlasy.
,,Jé ahoj Adrien já jen,že ty,ty ty (už zase koktá -_-)
jsi mi v v volal a já nnemoohla, tak co-copak jsi chtěl?"
,,No víš volala mi Alya s tím,že jde s Ninem na tu oslavu v páru jako Max a Jelenka,Sabina a Max... a tak mě napadlo jestli by jsi nechtěla jít se mnou protože Chloe mi už napsala 684 zprávu o tom,jestli s ní nepůjdu.Prosím zachraň mě."
___________________________√\√\√\√\ Doktore žije!
Moje srdce vynechali pár úderů.
,,Marinett?"
,,J-Jasně!"Křikla jsem přez celý pokoj.
,,Marinett!Jakoto že ještě nespíš?"
Ozvala se máma že zdola.
,,Promiň mami zakopla jsem,když jsem šla na záchod."
,,Tak pozor broučku a dobrou!"
,,DOBROU MAMI!"
Teď jsem si uvědomila,že celou dobu to slušelo Adrien a zrudla jak Rudá planeta až na zadku.
,,Prosím tě že jsi to neslišel?"
Na druhé straně se ozýval dusitelný smích."
,,Ne neslišel"
,,Díky bohu...počkat ty jsi to řekl protože jsem tě poprosila?"
,,Bingo!"
,,Promiň Adrien ale už jsem unavená tak zítra na té oslavě"
,,Jj tak dobrou princezno"
Znova jsem zrudla a rychle vytípla mobil.
Skočila do postele a schovala se pod desku,kde jsem si řekla pár nadávek nad mojí hloupostí a tím trapasem u Adriena a pak v samotné euforii z toho že jsem s Adrien v páru na oslavě usnula.

Parťáci i bez maskyKde žijí příběhy. Začni objevovat