B: 1

2.5K 153 17
                                    

Multimedya'da: Buket Sönmez var

Bugün SOYKAN HOLDİNG'te ilk iş görüşmem vardı. Onlarca Holding'te iş görüşmelerine gittim ama bir türlü anlaşamamaktan sonlandı.

Ben size kendimi tanıtmadım ben Buket Sönmez 24 yaşındayım. Liseyi çok iyi okuyup bitirdiğim için üniversiteyi en yüksek puanda bitirdim. Üniversiteyi bitirdikten sonra hayatımın en büyük yıkımını yaşadım. Annem, babam ve ben birgün arabada giderken, babamın direksiyon hakimiyetini kaybedip kaza yapmamız. O kazadan sonra ne annemin ne de babamın geri gelmemesiydi. Her geçe rüyalarımda o günü hatırlayıp kabuslar görmemdi.

Hayatıma artık yeni bir sayfa açtım, ne annemi ne de babamı geri getiremem. Kendi ayaklarımın üzerinde durmalıyım, eminim annem ve babam de böyle isterdi. Şimdi küçük ama şirin bir evim var ve eğer şimdi hazırlanmassam son ve yada belkide yeni işime geç kalıcam.

Yataktan kalktım ve banyoya girip rütin işlerimi hallettim. Yeniden odama dönüp yatağın üstüne önceden hazırladığım siyah kalem elbisemi giyindim. Saçımı at kuyruğu, makyaj olarak ise rimel ve ten rengindeki rujumu sürdüm. Dolaptan siyah küçük askılı çantamı alıp, içine gerekli olacak şeyleri telefonumu, anahtarımı, cüzdanımı koydum. En son ise ayaklarıma siyah stiletto ayakkabılarımı giyinip aşağı indim.

Evden çıkıp kapıyı kitleyip arabama doğru yürüdüm. Arabam siyah porcheydi. Bu arabayı babam mezuniyet hediyesi olarak almıştı, her bindiğimde gözlerim doluyodu. Arabama binip yeni iş için gideceğim şirkete sürdüm.

Yaklaşık 15 dk içinde şirkette oldum. Şirkete girmeden bile şirketin nasıl büyük ve lüks olduğunu anladım. Şirkete havalı bir şekilde gireyim derken havamı söndüren bi hödük oldu.

Bana çarpmasıyla geriye doğru sendeledim. Kafamı kaldırıp "önüne baksana hödük" dememle bana dönüp "sen baksaydın o zaman" deyip aldırmadan çekip gitti hödük herif. Bende içeri girip çalışan görevliye "iyi günler ben iş görüşmesine gelmiştim. İnsan kaynakları müdürünüzle görüşücektim de ne tarafta acaba?" beni bi süzüp "2. katta koridorun sonunda sağdaki oda" deyince "teşekkür ederim" deyip asansöre doğru ilerledim. Asansör düğmesine basıp beklemeye başladım. Çok beklemeden gelmişti sanırım şanslı günümdeyim.

Nihayet odanın kapısına geldiğimde derin bir nefes alıp, kapıyı tıklattım. Girin sesini duyduğumda içeriye girdim. Beyfendi "oturmaz mısınız lütfen" deyince oturdum. " Nasıl yardımcı olabilirim güzellik" deyip göz kırptı.

Allahım bu erkeklerin hepsimi yavşak olur, sahte bir gülücükle "internette verdiğiniz ilana göre sekretere ihtiyacınız varmış" dedim. " Ahhh evet ama patron sekreterliği patron biraz ters biri yapabilicek misiniz?" diye sorunca içimden mum gibi yaparım demek gelsede "sorun değil halledebilirim" dedim. " Peki o zaman" deyip dosyayı uzattı. "Dosyayı doldurup işe başlayabilirsiniz" deyince hızlı bir şekilde dosyayı doldurup adama uzattım. " 3. kata çıkın yardımcı olucaklar" deyince teşekkür edip çıktım.

Bi kat çıkıp bana çatık kaşlarla bakan bir adam "bu kata çıkmamanız gerektiğini bilmiyor musunuz?" dedi. Bu adamdan da korkmadım değil "b- be- ben patronunuza yeni sekreter olarak geldim beni buraya yönlendirdiler" deyince adam hiç konuşmadan eliyle gel işareti yapıp önde yürümeye başladı. Sonunda bir odanın önünde durup kapıyı tıklatıp açtı. " Abi yeni sekreter geldi" deyince içerden tanıdık bir ses "gelsin bakalım" dedi. Odaya girdiğimde gözlerim faltaşı gibi açıldı. Ne yani patron bu muydu????

Arkadaşlar merhaba, ben kitap yazmaya yeni başladım bu ilk kitabım umarım okuyup beğenirsiniz..😊
İlk bölüm böyle oldu bakalım diğer bölümler nasıl olucak...

Şimdiden okuyanlara çok teşekkür ederim...😉😊

Y.T

Patronum Bir Mafya #Ara VerildiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin