Ακόμα Αθήνα

81 4 1
                                    

POV ΕΛΕΝΗΣ
Κι άλλο μήνυμα .. Μα δεν είναι τέλειος ? Από τη στιγμή που του πα ότι φέυγω Κυριακή δεν έχει σταματήσει να λέει ότι θα του λείψω ... Μπορεί και να βρεθούμε το Σάββατο αααν έχω τελιώσει με τις βαλίτσες , και αααν έχω τελειώσει με το φροντιστηριο ... Στέλνω στην Μαρία "την φίλη μου που με ζηλεύει τώρα τελευταία χωρις γαμημένο λογο" σκριν τα μηνύματα . Έτςι για να δει ... Κοίτα τη βλαμμένη που δεν συμπαθούσε το Νίκο γιατί δεν ήταν ο 2μετρος κούκλος της Δευτέρας ... ΣΚΑΤΑ ! 3 η ώρα !! Έχω πει με την Σοφία στις 4 παρά . Βάζω Shawn Mendes στη διαπασων και πετάω τα ρούχα που ετοιμαζόμουν να πακετάρω από το κρεβάτι . Η μαμά μου φωνάζει "μας έπρηξες πια χαμηλωσε τον , έλεος στο τέλος θα μας φέρουν το 100"
Ο κλασσικος λογος που παιζει σχεδον καθε 3 ωρες .. Τα αγνοώ όλα πετάω πάνω μου ένα φανελάκι και ένα κοντό σορτσακι . Πιάνω το κινητό μου .
5 μηνύματα από : ΑγααπηΜουυ❤️
1 μήνυμα από : Μαρία😇

προσπερνάω τα μηνύματα του Νίκου για να δώ τι έχει να πει η Μαρία .
"αχαχαχα τι κιουτ , δεν του είχα να ξέρει πως να μιλάει σε κοριτσια"
ναι οκ Μαρία μήπως να μου στελνες και μια φώτο το κουτελό σου . Για να δω αν το "ΖΗΛΕΥΩ ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΑ" το χεις γραψει σωστά . Ξέρω ότι είμαστε φίλες από τη πρώτη Γυμνασίου αλλά από την αρχή της χρονίας άρχισε να φέρεται σα σκυλα (σε μενα βασικα) και να προσπαθει να με βγαλει στην απέξω . Τί έχω σήμερα ; Θα αργήσω πρώτη φορά στης Σοφίας . Πάντα φτάνω και νωρίτερα . Χαιρετάω την οικογένεια και βγαινω από το σπιτι . Κατεβαινω την οδό Περικλέως και φτάνω στο δρόμο της Σοφίας . Δεν χρειάστηκε να χτυπήσω . Η Σοφία με ειχε δει απο το σημείο μας . Οταν είμασταν μικρές καθόμασταν σ'αυτό το παράθυρο για να μη μας ενοχλεί ο αδερφός της . Τώρα για να μην μας ενοχλεί κανείς ..
-Έλα ρε μπάζο γιατί άργησες?
-Τίποτα έκανα μια προσπάθεια να φτιαξω τα πραγματα για το ταξιδι.
-Καταφερες τιποτα τουλαχιστον
ρε?
-Σου ειπα μια χαζη προσπαθεια
-Θα μου λείψεις ρε βλακα 2 μηνες
-Και μενα θα μου λειψετε ρε βλαμμενο
-Θα σου λειψουμε ? Ουτε μια πρόταση δε μπορεις να πεις χωρις να αναφερεις και το Νίκο
γελασαμε δυνατα .. μολις θυμηθηκα το Νικο με τα υπεροχα μηνυματα του που δε προλαβα να διαβασω ... τι ειχα κανει για να τον αξιζω .. Η σκηνή του τελευταιου χορού αρχισε να παιζει στο μυαλο μου ... Τα υπέροχα ματια του λαμπιρίζοντας , κοιταζαν το πατωμα .. οι φιλοι του εκαναν νοηματα και φωναζαν συνθηματα του τυπου "ΠΑΙΞΕΕ ΜΠΑΛΑΑ" ή "ΩΩ ΚΟΙΤΑ ΤΟ ΠΑΙΧΤΟΥΡΑ" . Ενταξει ομολογω δεν ηταν και η καλυτερη ατμοσφαιρα ομως δε μας εμποδισε . Ενα χαζο χαμογελο ειχε ζωγραφιστει στο προσωπο μου .. Μου ζητησε να βγουμε απ'την πιστα για να μιλησουμε .. Τα μαγουλα μου ηταν επικυνδινα κοκκινα , μπορουσα να το καταλαβω μονο και μονο απο τη θερμοκρασία τους . Τα λόγια του έκαναν παρέλαση στο καφάλι μου .
-Ηθελα να σου πω οτι εισαι πολύ ομορφη απόψε ...
μου ερχοταν να γελασω , ακουγαμασταν σαν αυτες τις ζαχαρενιες εφηβηκες ταινιες που τα κοριτσια αναφωνουν συνεχεια "ΑΩΩ" και "ΚΟΙΤΑ ΤΟΥΥΥΣ" . Με τα πολλα και τα λιγα , μου τα ζητησε και εγω φυσικα δεχτηκα ... Εκεινο το φιλι ηταν ισως το αγαπημενο μου .. Με τη μουσικη να παιζει απο πισω και τα φωτακια να φωτιζουν το χωρο ξεχασα τα παντα ...

-Εεε 'Ελε , Σοφια καλει Ελε
- σορρυ κάτι θυμηθηκα
και ενα χαζο χαμογελο απλωθηκε στο προσωπο μου

______________________
γειαα 🖖🏼
τι κααανουμε?
σας εβαλα ενα Μεμοριες του Σον να το ευχαριστηθειτε ... Εμενα μου εχει παρει το μυαλο καθομαι στο μαθημα και συγκινουμαι αχαχαχχαχα . Αυταα τα λεμεε μεχρι το επομενο πααρτ❤️

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Jan 27, 2020 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

Το δικό μας καλοκαίριDonde viven las historias. Descúbrelo ahora