,,Zrobie co ze chce bo to ja umre a nie wy za mnie"

35 3 0
                                    

    Czemu muszę ukrywać to co czuje.Każdy uśmiech który wymuszam zabija mnie od środka.Czy zastanawiałaś/zastanawiałeś się choć raz nad tym żeby się zabić?Myśle że przynajmniej raz każdy miał taka chwile zwątpienia we własne istnienie .
   Każdy w tych czasach ma jakieś uzależnienie papierosy,alkochol,narkotyki nawet od gier i telefonu.Ale jest jeszcze jedno nie wszyscy pewnie o nim słyszeli
Uzależnienie od samokaleczania się...
Duża część nastolatków ma teraz z tym problemy...Nawet ja.
    Każdy z was ma przyjaciół którzy są dla nas wsparciem.Ale i tak nie wiedzą o was wszystkiego.Nie wiedzą co czujecie,nawet czasami nie zauwarzają jak płaczecie jak robicie sobie krzywdę.Gdy mówią przestań się ciąć ja i tak to robię bo to jest moje uzależenie.Łatwo jest im mówić przestań bo to nie oni walczą tak ze samym sobą i światem jak ja.Mówią jesteś młoda całe życie przed tobą,masz dla kogo żyć ale czy ktoś się zapytał czy dla mnie moje życie ma sens ,no właśnie nikt.Więc pozwólcie mi robić co ze chce bo to ja umrę a nie wy za mnie .Albo jak mówicie zapomnij o nim on nie był ciebie wart ,czy któraś zapytała co czułam jak z nim byłam ? Może jedna z paru osób... Więc tak naprawdę nie znacie mnie przy was jestem inna dziewczyną,a w domu smutną,bez sensu życia,zranioną nastolatką bez ambicji i marzeń...
Następny rozdział wkrótce ...

,,Zacząć nowe życie ? zapomnieć?"Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz