Ceas deşteptător afurisit. Mă ridic din pat somnoroasă şi mă îndrept către baie.Mă uit in oglindă şi văd că aveam un semn pe gât. Am atins încet locul în care era semnul...
* Flashback *
Cineva mă săruta apăsat pe gât .. acei ochi verzi...
* End of flashback *
Ce ? Probabil am visat urât şi m-am lovit în somn...Mi-am dat ochii peste cap şi m-am spălat pe dinţi.Am fost gata în zece minute. Mi-am luat geanta şi am ieşit din casă,spre surprinderea mea era o gaşcă mare care mă aştepta.
- Uhm... Ella,nu mi-ai spus că vor fi mai mulţi ..
- Îmi cer scuze,dar m-au sunat în ultimul moment.
Am încetat să mai ascult ce îmi spunea Ella şi am făcut cunoştiinţă cu ceilalţi.Liam,Zayn,Louis, Niall, şi..un tip cu părul creţ şi tatuaje super. Îmi făcea cu ochiul însă nu l-am prea băgat în seamă.
- Deci,Ella... Unde ziceai că mergem ?
- Party la Louis acasă.
Mă uitam puţin ruşinată la el,era drăguţ. De fapt,toţi 5 erau drăguţi. S-a apropiat de mine şi mi-a zâmbit,prinzându-mă de mână . Am mers cu el de mână până la mall pentru a face cumpărături pentru petrecere... În maşină am stat între Zayn şi Niall , râzând continuu. Am ajuns într-un final, iar Louis a deschis portbagajul şi toate pungile de chipsuri au căzut peste el.
- O mână de ajutor aici ? ..
Am cărat cu toţii mâncarea şi m-am aşezat jos , frântă. Ella s-a apropiat de mine.
- Ally,ţie iţi cam place de Louis ?
- NU !
În tot acel timp Harry stătea şi ne privea sprijinit de colţul uşii. Mă făcusem roşie la faţă pentru că Ella îmi punea tot felul de întrebări despre Louis. Apoi am văzut cum Harry se uita la mine,aşa că am încetat să mai chicotesc şi am devenit serioasă.
Au venit mai mulţi prieteni iar Liam a dat drumul la muzică. Toată lumea dansa numai eu nu,aşa că Niall m-a invitat să dansez cu el. Avea un stil aparte de a dansa încât făceai pe tine de râs. În timp ce dansam am simţit cum cineva se juca în părul meu. M-am întors repede şi parcă totul se oprise în loc. Îl priveam pe Harry fix in ochi. Mi-a zâmbit şi m-a luat de mână să dansăm. Mi-a atins încet semnul de pe gât pe care încă îl mai aveam.
- Ce ai păţit acolo ?
- Nimic..
M-a tras încet de mână şi m-a dus in dormitor,trecând printr-un hol întunecat...
CITEȘTI
Green eyes
FanficAlly se mută în Londra alături de părinţii săi. Cunoaşte prieteni noi, locuri noi şi ... se îndrăgosteşte.