Sembilan puluh satu,

141 17 2
                                    

Kmsr;

From: Jung Hoseok yg comel lagikan sexy 💕
To: Kim Sera bby aye yang cantik, rasa nak gigit gigit 😋💞

Hai comel bucuk anje, how are you there ? Saya nak minta maaf, masa awak baca surat saya yang vogue ni, saya dah takde dekat sebelah awak. But, don't wrry saya ada dalam hati awak. Sebenanya, saya dah lama tahu yg saya ada barah otak, tapi tak berani nak cerita dekat awak. Kebetulan pula, haritu kami berdua accident serentak.

Saya tahu masa tu awak ada kat supermarket tu kan ? Saya nampak awak. Sayang, jangan sedih sedih tau, saya okay. Ingat lagi tak dulu masa awak pernah cakap yang awak sukakan saya ? Masa tu awak baru 5 tahun. Ei, saya happy gila tau. AHAHAHA, last kast sekali bercinta dengan mamat swag tu jugak. It's okay, saya tak kisah.

Awak, nanti kalau rindu saya, pandangla muka anak kita. Ada rupa saya kan ? Ha, campur dengan Junhyung sikit. Kan lengkap tu. Janji dengan saya tau, yang awak akan selalu melawat kubur saya. Cerita masalah awak dengan saya.

Walaupun saya takkan balas, tapi saya janji saya akan dengar sayang. Semoga awak akan berjumpa dengan seseorang yang boleh jaga awak sama macam yg saya dan jun jaga awak dulu. Move on ye sayang ?~ Jangan nantikan kepulangan saya, saya takkan kembali.

Cuma, kita akan bertemu di syurga nanti. Jaga diri, jaga mata, jaga hati, jaga anak anak kita. Saya nak awak tahu yang saya sentiasa sayangkan awak jadi sekarang awak boleh lepaskan saya. Biarkan roh saya bersemadi dengan aman, sayang.

Selamat tinggal, saya sayang awak. A lot of hug and kiss from me to you, bby 💕💯.

Hurt ; Junhyung ft HoseokWhere stories live. Discover now