Sembilan puluh,

138 17 3
                                    

Kmsr;

From: Yong Junhyung, seorang suami dayus yang sentiasa sakitkan hati awak.
To: Kim Sera, my dear wifeu yang sentiasa tabah dengan perangai saya.

Annyeong Sera, sebelum apa apa, oppa nak minta maaf. Oppa sedar selama kita berkahwin, sera hanya dapat merasa kebahagian tu amatla sedikit. Oppa sedar sayang, oppa salah. Tapi oppa menyesal sangat, maafkan oppa ye ?

Terima kasih sangat sangat sayang, selama ni awak tak pernah naik angin atau sesekali pun melawan oppa. Disebabkan sera respect oppa sebagai suami sera, sera lansung sedikit pun tak marahkan oppa.

Sera mengandung sayang ? Oppa tak tahu itu anak siapa tapi tolong jaga dia elok elok. Pesan dekat dia, kalau perempuan tolong jangan cari suami macam oppa. Dan kalau dia lelaki, pesan jangan sesekali pun dia jadi macam oppa.

Oppa rasa bersalah sebab oppa la punca Sejun dan Sehyung mati. Oppa happy masa dengar sera mengandung anak oppa, tapi oppa ego. Sayang, oppa nak buat permintaan boleh ?

Oppa nak sera jadi seorang suami yang boleh bimbing sera, jaga anak kita, terima sera seadanya walaupun dalam keadaan sera yang macam ni. Sera, ingat tau lepas oppa dan hoseok pergi, tolong move on.

Alahai, jangan risau. Hoseok dan oppa akan sentiasa perhatikan dan jaga Sera dari jauh, jangan risau oky sayang ? Sera tu jaga makan minum, jangan main belasah je. Kesian baby tu nanti, sayang.

Maaf sayang, sampai sini sahaja la yang oppa dapat tulis. Sera melawat la kubur oppa ye sayang ? Nanti, datang bawak sekali dengan bakal suami. Biar oppa dan hoseok jumpa dia. Boleh kan sayang ?

Terima kasih kerana menjadi isteri yang terbaik untuk oppa sayang. Kalaula oppa boleh dilahirkan semula, sumpah oppa takkan lepaskan sera.

I love you, Kim Sera. Goodbye sayang 💞

Hurt ; Junhyung ft HoseokWhere stories live. Discover now