O fata si un baiat

1.5K 8 0
                                    


Intr-o zi o fata pe nume Andreea de 14 ani calatorea mult dar de 2 ani statea în Anglia si era o fata obisnuita ea era caracterizata de colegi.Dar a vea o prietena-colega cea mi buna pe numeDelia.Intr-o zi Andreea a primit o veste ca se vor muta în New York dar Andreea nu dorea sa semute dar era obligata.Dupa ce au ajun si sa-au instalat dupa 2 zie ea a mers la scoala e o sunase pe prietena din momentul în care ajunsese i-a spus cat de dragut e si casa unde sta e foarte mare (ea statea la matusa ei tatal ei avea un loc de munca) în prima zi de scoala ea s-a ciocnit de un baiat
-buna,!zise Andreea
-Buna !,zise baiatul
-Sunt Andreea îmi pare bine .
-Eu sunt Robert încantat de cunostinta
-Sunt noua unde este clasa 68 ?
-Si eu sunt nou ce coincidenta si eu caut clasa 68 .
Fata se indrgostise de acel baiat dar nici baiatul nu era mai presus.Andreea î-si sunase prietena si îi spuse ca a fost o zi uimitoare ca s-a cunoscut cu un baiat foarte dragut.Peste o saptamană baiatul nu mai rezista și îi spuse fetei c o place si este îndragostit de ea atunci si ea a recunoscut cei doi formasera un cuplu se vedeau în fiecare ora pt ca erau colegi de clasa în acea zi Robert o chemase pe Andreea la el.Andreea a venit evident.
-Dar ce vom face ? Intreba Andreea
-Vom juca putina fifa.
-Nu stiu sa joc.
-Nu-i nimic la cate un gol dat de mine du tu dezbraci ceva de pe tine.ok?
-Bn dar la un gol dat de mine tu dezbraci ceva te pe tine. zise Andreea
Au început sa se joace si Robert a dat gol Andreea îsi daduse fusta jos înca unul a mai dat si-a dat si bluza apoi a dat si Andreea un gol Robert si-a dat bluza jos si a mai dat Robert unul si Andreea si-a dat dresul jos apoi Andreea a mai marcat înca unul si robert si-a dat blugi jos meciul se termina si Andreea ceru un pahar cu apa Robert i-a pus un pachet de droguri în pahar dupa care fata a baut.Toata noaptea fata a dormit la el printre care s-a trezit la el de dimineata.Andreea ajunse acasa printre care tatal ei tipa la ea de ce de ce nu ai venit aseara umbli ca o "curva* matusa fetei îi loa apararea. Andreea se simtea cat mai rau vomita printre care a dorit sa vorbeasca cu un medic.Medicul aflase niste vesti tulburatoare.
-Andreea ai loat droguri?
-Nu .
-Atunci înseamna ca cineva te-a înocsicat cu drogri.Dar am niste vesti si vesele si tristi esti gravida.
-Poftim?Am doar 15 ani .
Andreea ajunse acasa si le-a dat cestea parintilor ei. Parinti ei au dato afara din casa din pacate matusa Andreei nu mai putea face nimic.Ea sa dus la Robert.
-Ce mi-ai facut ??
-Ce?
-Nu te preface de ce mai drogat ?
-Era singura solutie sa putem face s**.
-Dar nu-mi doream lucrul acesta.
-Stiu dasta te-am si drogat.
-Sti ca sunt însarcinata.
-Ce???
Cei doi au avut o discutie lunga dar Andreea l-a iertat pe Robert deoarece era tatal copilului ei .Au trecut noua luni si s-a înscut Daria un suflet si un copil minunat de nota 10.

Au trecut noua luni si s-a înscut Daria un suflet si un copil minunat de nota 10

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


La botez au fost chemati si mama si tatal fetei .Andreea a fost felicitata de parinti pentru Daria.Si cand Robert si Andreea mergeau la liceu printi fetei sau alui Robert aveu grija de mica Daria.Acestia faceau planuri pt nunta.

Acestia faceau planuri pt nunta

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
Povesti TristeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum