Esrarengiz kasabaya geldiğmiz 1 gün olmuştu.Stan stanly amca hayla canavar avından dönmemişlerdi.Meyball yatakta paytak ile zıplarken ben de günlükleri karıştırıyordum.Dippper efendim meyball ne yapıyorsun ? Günlüğe bakıyorum.Of dipper çok sıkıcısın benmi evet sen!Hiç esrarengiz olay olmadı ve sıkıldım .Sana ilkez katılıyorum meybal bill yenince esrarengiz hiç bişey olmadı.Aşağıdan hadi kankalar yemek zamanı peki soos geliyoruz. Aşaga indiğimizde soos bize yemek yapmıştı.Meyball sesim fısıltıyla efendim dipper soos bize yemek yapmış.Evet çok kötü kokuyo😣😣 evet meyball neden gelmiyorsunuz kankalar biz aç diğiliz.Merak etmeyin pizza aldım pizaaa mı?Evet salona girdiğimde şok olmuştuk.Az aldım biliyorum ama adam hepsi biti hepsini siz aldınız dedi.Dipper efendim meyball orda kaç tane vardır? 19 tane var ohaaa soos sen biz bunları nasıl yiycez? Yeriz yeriz soos koltuğa oturdu.Televizyonu açtı televizyonda ördek dedektif vardı.Aaa dipper ördek dedektif evet bu sezon finali olmamışmıydı Evet ama Devam etirmişler.Kapı çaldı ve ben açarım hemen koşarak kapiyi açtım ve pasifikayı gördüm.
*Ne ariyon lan burda tipe tipe*
Meraba pasifika✋✋ meraba dipper içeri gelsene olur.Senin bu saate ne işin var içeri girdiğimizde meyball pasifikaya sarıldı.Meraba pasifika meraba siz nezaman geldiniz?Bir gün oldu pasifikayi ben çağırdım.Neden soos pizzaları birlikte yeriz diye.Olur hemen bir pizzayı meyball yüzüme fırlatı pizza savaşı bende meyball'a atım soos meybala atı bende pasifika atım 1-2 ssat sonra pizza her yere bulaşmiş tavanlarda sarkıyordu.Dipper efendim meyball çok eğlenceliydi.Evet bende eylendim kalan pizzalarıda yedik.Pasifika efendim bugün bizde kalsana? Meyball bana baktı evettt bizde kal olurmu şey ben eşyalarimı getirmedim.Bişey olmaz ben sana pijama veririm.Peki annemi aramam lazım.Pasifika telefonu kapatı ve izn verdi.Yeee
*eyer dippara yaklaşırsan dipp fanlarıni çagririm senin bağirsaklarina kadar keserler otokuu gücü 😁😁*
Ben yukarı çıkiyorum tamam dipper yukarı çıktığımda odadan ses geliyordu.Hemen kapiyi açtim paytak uyuyordu.Paytak korkutun beni of paytak yatağma uzandım ve uyuya kaldım.
Dipp rüyası.....
Çam ağcı ben geldim hoş geldin aşkım *sari saçli benden uzun bir erkek*nasılsın iyim sen nasılsın iyim bana yaklaştı nefesini hissedebiliyordum.Dudaklarıma yaklaştı senin için geliyorum.Rüya biti😣😣😣
Nefes nefese kalktım meyball ve pasifika bana öyle baķiyorlardıki.iyimisin dipper iyim kamus gördüm.Ne gördün çok meraklasın meyball siz burda ne arıyorsunuz soos seni aşağa çağrıyo neden wendy geldi onla havayi fişek patlatıcaz diye göz kırptı😉😉😉 p-eki geliyorum pasifika ve meyball aşaga indi bende üstümü çikartım sarı bir tişört giydim.Hey çam ağcı sari sana yakışmış.Sende kimsin arkamı döndüğümde rüyamdaki gördüğüm çocuk bana bakıyordu.Günaydın iyce yanaklarim kızardı. Ama neden? Sen kimsin??Bana yaklaştı nefesini hisedebiliyordum aynı rüyadaki gibi.Seni özledim çam ağacım.
❤❤❤❤❤
Doritossss 😬😬😬😬