Au trecut trei zile de chind ma aflu aici,si doar de trei ori pe zi se deschide usa aceasta ,doar ca cineva ami aduce mincare,de fiecare dat intreb ,ce vor de la mine si numi raspund niciodata.Daca ma hranesc inseamna ca imi vor scoate organele,sau ma hranesc ca sa arat mai bine pentru clienti ,sa ma faca o prostituata.Doamne ce ma inervez .
-Datimi drumul pid.......!Strig eu.
O doamne si chit trebue sa mai rabd atita, am luat scaunul ce statea de vizavid si am aruncato in camera,am darmat camera ,super acum vom vedea cu ce se vor uita ei la mine.Am aruncat si in oglinda cu scaunul si miam luat un ciob in caz de ceva sa am cu ce sa ma apar.Eram sigura ca cineva va intra in sfirsit.
-Pisicuto ,unde esti.Spuse unul din ei.
Erau doi au intrat acolo ,si eu repede am dorit sa es si sa fug insa unul ma observat si ma tras inapoi ,niam luptat in fine mult ,eram cu picioarele goale si am calcat in cioburile de la oglida.
-Aaaaaaaaaa.Strigam eu tare ca o bolnava.
Si in acel moment am vazut cum a intrat un baiat chipes in camera.
-Ce sa intimplat ,ce iati facut.Strigasera la ei.
Eu am auzit din greseala dar numi era de ei atunci,caci muream de durere.Si apoi am simtit ca cineva ma luat in brate,era el.
-Nu plinge totul va fi ok,draga mea!
Draga mea pfff ,da mor de durere dar aud ce vorbeste asta,cine-o mai fi.Apoi el ma dus jos ,si am observat ca casa are trei etaje si ca e foarte mare si arata ca un palat,dar totusi muream si de durere.
-Aaa ce tare ma doare ,sa vedeti ce patiti voi.Strig eu.
Apoi a venit o doamna mai in virsta si imi scotea cioburile din picior,si atunci imi era si mai rau.
-Doamne ce durere.Strig eu.
Domna parea buna ,se uita la mine cu jale,si baeatul nu parea rau ,ma cuprins de talie si ma mingîia,iar apoi nici nu am observat caci de durere lam cuprins de ghit ,ma aflu in casa rapitorilor ,dar atunci numi era de aia.Dupa ce femeia aia mia scos cioburile ,ea spus baeatilui cela ca va trebui sami faca apa cu sare de mare si sa steau cu picioarele in apa ,si ca sa imi faca de trei ori pe zi masaj la picioare.Apoi baeatul ma luat in brate si ma dus de data asta in alta camera de la etajul doi,dupa cum parea era a lui.Dupa care mia vorbit.
-Nu te teme ,nuti voi face nimic.
Sper ca va place.
CITEȘTI
Mai furat,mai umilit,dar pina la urma,tot de tine mam indragostit.
RomanceCezara este o fata simpla si frumoasa,ea observa ca cineva o urmareste,apoi o fura .Ea este adus la o vila de persoane foarte bogate,si intilneste un baeat chipes insa el are un caracter dur ,si Cezara este foarte umilita. Ea este nevoita sa isi u...