El mia spus sa nu ma tem la care eu iam raspuns.
-Nu sunt dintre fricoase,ce vrei de la mine.
-Ce severa esti ,miai parut ma gingasa.
-Spune cine est si ce vrei de la mine.
-Ma numesc Emilio,si nu vorbi dur cu mine.
Am observat ca ii luceau ochii ce ii erau de culoarea albastra avia un par brunet si frumos,era inalt si cu muschi bine dizvoltati ,avea o voce placuta ,si mirosea a parfum dulce.
-Team pus o intrebare ,ce vrei de la mine ,si de ce maiapit.
La care el numi raspundea ,era trist.
-Hai la baie sati fac apa cu sare.
Mam sculat de pe pat si saream intrun picior spre usa de la baie,si apoi el ma luat in brata.
-Nimeni nu tea pus sa ma ei in brate ,si singura pot merge.
-Tot timpul esti asea incapatinata.
-Punema jos.
-Ok,ok,cum vrei.
Am ajuns in bae si ma pus cu ciuda jos ,din pacate era lunecos ,si chind am sarit pe picior am cazut in fund.
-Aaaau,asta nu mia mai ajuns ,ma doare fundul.
-Mh,da sa te scol.
Si cum a dorit sa ma scoale a cazut si el jos ,si eu peste el.Si am observat ochii sai mari si frumosi cum se uitau la mine.
-Damne vrai sa ma ajuti pe mine,chind tu singur ai nevoe de ajutor,desteptule.
Ma luat si ma pus in cada cu apa ,insa sare nu a pus caci nu stia chit trebue sa puna.
-Stai aici ma duc so chem pe bunica sa o intreb ,chita sare sa pun.
El a plecat ,asta era sansa mea sa plec ,insa cu piciorul asta nu pot sa plec nicaeri.Apoi a venit bunia acelui baeat ,insa de data asta fara el.Mia pus sare in apa ,si imi spala ea picioarele.
-Draga mea te doare?Intreaba ea .
-Da un pic.Spun eu calama,si apoi o intreb.
-Ce doriti de la mine ,ce vreti sami faceti.-Nimic puiule ,nu te teme.
-Dar cum ramine cu parintii mei ,ei isi fac grij de mine,chind imi veti da drumul.
-Niciodata puiule.
-De ce?
-Pai intelegi ,nepotul meu te place ,tea vazut chinva cum mergeai pe drum fericita ,sa indragostit de tine lulea,si de acea tea luat la el ,caci vrea sa petreaca timpul cu tine,te rog draga mea nul supara ,mama sa nu de mult a murit ,tatal sau are probleme cu afacerea ,baeatul si asa are probleme,fii buna cu el.
-Ce interesanti sunteti ,dar pe mine cineva ma intrebat,daca eu vreau,sau chiar de ea placut de mine ,nu poate sa vina sa faca cu mine cunostinta,era sa ne vedem sa esim,e un baeat frumos,era ceva sa iasa.
-Nu intelegi puiule ,viata lui e in pericol,el nu are voie sa iasa nicaeri,acum si viata ta e in pericol ,de acea el tea luat la el.Dar de parintii deja uita,viata ta e deja aici ,cu noi.
CITEȘTI
Mai furat,mai umilit,dar pina la urma,tot de tine mam indragostit.
RomanceCezara este o fata simpla si frumoasa,ea observa ca cineva o urmareste,apoi o fura .Ea este adus la o vila de persoane foarte bogate,si intilneste un baeat chipes insa el are un caracter dur ,si Cezara este foarte umilita. Ea este nevoita sa isi u...