INTRODUCTION :D

3.8K 30 4
                                    

This is it..  MAN OF MY DREAMS TURN TO MAN OF MY LIFE! <3 [ JULNIEL FANFIC ]

Hello there ! :D It is my first time to make a story. I was just inspired by those authors who are so galing in making their Fictional Stories. :D Specially those stories starred by Daniel Padilla and Julia Montes. Kilig much talaga ako every time I read stories na si Julia at Daniel ang magkapartner. :D HAHA. I remembered pa nga e, examination week na namin pero instead na magreview, I just kept on reading the story. I did not reviewed my lessons, so ayun.. BAGSAK! Haha. JK, pasang awa pero. O’sha, stop na nga tong kadaldalan na to.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

And so let me introduce to you guys the Characters…

MARA HAUTEA SCHNITTKA – as Julia Montes/Jules

-- Julia is a smart girl. Mabait sometimes. Minsan naman e napaka mean niya! HAHA. Maganda, matangkad. Has long && wavy blonde hair. Maputi siya && has kissable lips. Sikat siya sa campus & always representative nan school sa beauty contests. Beauty & Brain e.

DANIEL JOHN FORD PADILLA – as Daniel John Padilla/DJ

-- Super pogi. Transferee siya sa DLSU && he’s from ADMU. Simula nun magtransfer siya sa DLSU, naging sikat na siya dun & soon become the Campus Heartthrob. He fell in love with Julia the very first time he saw her.

KATHRYN CHANDRIA BERNARDO – as Kathryn Chandria Bernardo/Kath

--  Best friemd of Julia. Maganda, maputi, matangkad, matalino. Has long && Straight black hair. Siga siyang friend ni Julia na secret crush si Diego and soon will be the girl friend of Diego.

DIEGO LOYZAGA – as Diego Loyzaga

--  Nice guy. Matalino and Pogi. He has a crush on Kathryn. Friend siya nila Neil at Dj.

NEIL COLETA – as Neil Coleta

n  He is the Kenkoy in the barkada. So funny, super baet. Siyempre pogi and madaldal. Na-love-at-first sight kay Yen.

LILIEYEN SANTOS – as Lilieyen Santos/Yen

-- Like Dj, she is also a transferee && came from same school of Dj. She’s so pretty. Maputi with Long && Curly hair. Mabait siya like Julia && Kath tas medyo KALOG.

. I dunno guys, baka may dumagdag pa na characters soon. :DD

[n/a: JulNiel po to guys. Sana wag magalit mga KathNIel fans. :D PEACE po ha?]

Man of My Dreams turns to Man of My Life [On Hold]Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon