-reader pov -
Preettt !- bunyi wisel -
" Go AeRin !!! " jerit SooBin
" AeRin fightinggg!!! " jerit Taehwan dengan kuat sekali . Jinyoung yg duduk disebelah Taehwan hanya tersenyum melihat AeRin yg bersemangat bermain bola jaring .
" Kyunggi High School fightingg !! " jerit Yeol Eum pula . *okey sorry korang , lupa nak bagitahu nama sekolah ni Kyunggi High School .
" fighting ! Fighting ! " jerit beberapa pelajar lain
Kyunggi High School telah dipilih sebagai tuan rumah untuk pertandingan akhir bola jaring . Pertandingan akhir ini ialah perlawanan diantara Kyunggi High School dan Cheonan Girls High School . Cheonan Girls High School juga merupakan top 5 dalam sukan bola jaring . Gelanggang bola jaring itu telah dipenuhi oleh pelajar-pelajar Kyunggi High School , suasana semakin riuh dengan sorakan mereka .
Preettt !
Bunyi wisel menandakan game pertama telah dimenangi oleh Kyunggi High School" awak semua mesti menang kali ni . Lakar sejarah sekolah kita melalui juara pertandingan bola jaring 4 tahun berturut-turut . Kalau pasukan bola keranjang boleh buat takkan awak semua tak boleh buat ? Saya percaya awak semua merupakan pasukan bola jaring paling handal . Kalau awak semua menang lagi kalini , sekolah akan berikan hadiah yang sangat menarik " ujar jurulatih Cho dibalas dengan anggukan mereka
" dah pergi siap sedia , 2 minit lagi awak semua akan masuk gelanggang " ujar jurulatih Cho
" main bersungguh-sungguh semua " ketua pasukan bola jaring iaitu Kim Min Ji memberikan semangat kepada pasukannya .
Preett !
Bunyi wisel menandakan game kedua telah dimulakan .-skip -
Perlawanan diantara Kyunggi High School dan Cheonan Girls High School semakin sengit apabila skor terkini ialah seri iaitu 1:1 .
- AeRin pov -
1mata je lagi Kyunggi High School akan menang . Aku mesti halang Sekolah Cheonan menang .
" Yoo Min sini ! " jerit aku oleh kerana dia mempunyai bola . Yoomin pon membaling bola kepada aku dan aku membaling bola kepada center pasukan ini iaitu Minji , sebaik saja membaling bola kepada Minji , aku berebut mecari tempat kosong untuk memudahkan Minji memberi bola itu kepada aku . Bola kini berada di tangan aku dan jaring berada di hadapan aku . Pasukan sekolah Cheonan berusaha menghalang aku . Fokus Aerin , fokus ! Aku membaling bola dan ....
" Kyunggi High School menang !! " jerit pengadil . Semua ahli pasukan aku berlari kearah aku dan terus memeluk lalu mendukung aku . Nasib baik aku ni ringan .
" yeahhh !!! " jerit semua pelajar sambil menepuk tangan
" aku dah agak dah , sekolah kita mesti menang punya kalau AeRin ada " ujar Taehwan dengan berlagak
" betul tu " balas Yeol Eum dan Soo Bin dengan gembira
" usaha yang bagus AeRin " ujar Jinyoung di dalam hati sambil tersenyum . Matanya hanya tertancap pada AeRin yg didukung oleh ahli pasukannya .
-BTS pov -
" boleh tahan jugak budak tu main " ujar Hoseok sambil memeluk tubuh
YOU ARE READING
It's Never End(On-going)
Romance---- kisah aku ringkas je , aku cuma susah nak pilih antara Taehyung atau Jinyoung . Tapi apa yang membuatkan kisah aku ni panjang ialah halangan dan rintangan . Siapa yang patut aku pilih ? ...