Bu sefer 5 arkadaş tuvalete girmiş.Ve onlar girdiği an arkalarından kapı kapanmış.Ve 5 arkadaş içeride kalmış.3.tuvalete giren Elizabeth kurukafayla göz göze gelmiş ve ölmüş.Claire ve Poly hemen bağırmaya başlamışlar. Ve ardından Poly bayılmış. Daniel ve Chack kapıyı açmaya çalışmışlar.O sırada Claire Elizabeth'in cesedini son tuvalete saklamış ve Poly de koluna alarak Daniellere yardım etmiş.Bi süre sonra kapı kendiliğinden kolayca açılmış.Hemen tuvaletten çıkmışlar.Poly anca ayılabilmiş. Chack ve Daniel onlara:''Böyle birşey olmadı.''Claire:''Daniel,Chack siz ne dediğinizin farkında mısınız?Biz her zaman birlikteyiz.Bunu herkes biliyor.Hocalar sormayacak mı ELİZABETH NEREDE?''Daniel:'' 'Hocam biz bilmiyoruz.Biz onunla bu sabah kavga etmiştik. Bir dahada görmedik' deriz. Tamam mı?'' Claire:''Tamam biz demesine deriz ama hoca inanır mı?'' ''Eğer gerçekten öyle olmuş gibi davranırsan neden inanmasın.?'' Claire kafa sallamış.Zil çalmış ve 4 arkadaş sınıfa çıkmış. Hova yoklama almaya başlamış ve ''Elizabeth?'' Ses gelmemiş. Hoca:''Kızlar arkadaşınız nerede?''Claire ,Daniel'in söylediği herşeyi aynen hocaya anlatmış. Ve hoca buna inanmış.Elizabeth'in hakkında tutanak hazırlamış.Çünkü kızın okuldan kaçtığını düşünüyormuş.Poly bunun üzerine delirerek kendisini asmış.Ve bu 5 arkadaş 3 arkadaş olarak kalmış.Fakat Claire da dayanamayarak her tuvalete:''2005 yılında bu okula geldim lanet olsun.Bu lanet sizi bırakmayacak ve hepiniz ölüceksiniz!!!'' yazarak hayatına son vermiş.Geriye Chack ve Daniel kalmış. O iki arkadaş bu okuldan mezun olmuşlar ve hayatlarına ''Böyle birşey olmadı'' diyerek devam etmişler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kurukafa
HorrorÖncelikle Lexi ile başlayan bu serüven ikinci adımında "5" arkadaşa musallat olmakta. Onlarıda delirten bu olay Nadia ve "10" arkadaşa kaldı. Sadece olanları anlatmakla yetinen Nadia birdenbire kendini bu olayların tam ortasında bulur...