Capitolul 12

22 4 1
                                    

Avery:Elena tu esti o...
Elena:Haide zi mai repede!!
Avery:Esti o Luna. Acest specimen de varcolac este foarte foarte rar, si se poate ca tu faci parte din el.
Cand am auzit asta m-am îmbrăcat si am fugit cat de departe am putut . Ajunsesem in centru orașului. M-am asezat pe o banca si am inceput sa plang. Tot ce mi se întâmplase in acești 2 ani a fost fals.
In fata mea a apărut o persoana si m-a intrebat "Esti ok?" m-am uitat in sus si am observat ca era un fost coleg de-al meu , Vlad, m-am ridicat in picioare si l-am imbratisat si i-am zis ca "Nu prea!". El m-a strans si mai tare in brate ca sa imi treacă , dar in zadar. M-a intrebat "Ce cauti aici?", iar eu i-am raspuns "Poveste lunga, si nu am chef sa povestesc", iar dintr-o data Vlad ma întreaba "Auzi, dar tu esti cumva varcolac, deoarece mirosi a unul" , cu lacrimi intre ochi i-am raspuns "Da, dar de ce? Si tu esti unul??", spre surprinderea mea a raspuns "Da" .
Iar el a inceput sa imi zică "Eu am venit in vizita aici cu haita mea, si as vrea sa te intreb daca vrei sa stai cu noi in casa, oricum peste 2 zile o sa ne întoarcem inapoi in oras la noi " , am raspuns " Da, desigur" , m-am urcat in masina lui Vlad si m-a dus la casa lor unde stăteau , de cand am intrat in masina nu imi mai amintesc nimic, deoarece am adormit .
Cand m-am trezit eram intr-un pat foarte confortabil , m-am ridicat din pat ca sa studiez casa, am iesit din camera si am ajuns pe un hol, pana am intrat intr-o bucătărie, destul de spațioasa ce sa zis , la cate persoane erau acolo , cred ca minim 4 , am intrat si eu foarte silențios si toate privirile s-au ațintit asupra mea, mă simțeam foarte ciudat . Am zis "Buna , ma numesc Elena , încântată de cunoștință " , toti cei din camera mi-au raspuns in cor " Buna Elena , încântat de cunoștință" in camera erau 3 fete si 4 baieti printre care si Vlad , prin spate s-a auzit o voce care spunea "Hei haită, va rog sa iesiti putin afara, vreau sa discut ceva cu Elena " dinspre acea voce se simțeam o energie asa puternica , iar cei din camera au zis in cor "Da Alfa!" .
Acum inteleg de ce se simtea o energie asa de puternica , pentru ca el era șeful haitei.
Alfa-ul a spus " Ia loc Elena " , iar eu m-am așezat pe scaun, si am zis "Deci despre ce vrei sa vorbim??" , el se uita la mine analizandu-ma din priviri, iar eu am facut acelasi lucru.
El mi-a zis "Deci vad ca ma analizezi din priviri", iar eu am raspun "Fiindca am vazut ca si tu faci acelasi lucru, si de ce ai vrut sa rămânem doar noi doi??". Iar el a raspuns ca "As vrea sa te intreb daca ai vrea să....."



Si cam atat pentru acest capitol. Sper sa va placa

Nu o sa uiți niciodataUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum