3.

26 5 1
                                    

@Otevřel dveře a ja udělala 3 kroky vpřed a uviděla jsem mojí třídu a samozřejmě i moji novou učitelku rozhlédla jsem se po mojich nových spolužácích  a zastavila jsem se u jedoho kluka byl celkem hezký měl blonďaté vlasy, oříškové ve oči v jednu chvíli mi přišlo že se na mě taky v díval měl krásný úsměv dívala bych se na něj dál ale přerušil mě proslov učitelky
Učitelka:" Milí žáci jak jsem vám už říkala přišla nová žákyně jménem Emili Moldanová nechtěla by s nám o sobě něco říct Emili?
Začala jsem mít trému klepali se mi ruce tak jsem je  dala za záda a aby mě nikdo nevěděla jsem co mám říkat...
Já :" no.. bydlím... bydlím... já...."
(Tak dost Emili neudělaš si  trapas ve škole zluboka se nadechni a bude to v poho...)
Já :" tak že přistěhovali jsme sem před dvouma dněma sem do
Města Bomgastu..z Londýna mám jen otce.. Tak že žiju v malém bytě tady s tátou...  mám 17 roků a ráda se učím němčinu a matiku. ?"
Učitelka:" Tak myslím že to by stačilo tak posaď se tady vedle Alex..budeš prozatím  tady pak se uvidí "
Šla jsem si sednout tam kam mi to učitelka řekla... chvíli jsem tam seděla a pak na mě holka co seděla vedle mě promluvila
Alex:"Ahoj... ja jsem Alex
Já:" Ahoj ja jsem Emili ale to už jsi myslím slyšela
Alex: jo a abych se ti nějak představila je mi 15.. mam morče psa a rybu... a bydlím tady už 5 let s mojí rodinou"
Chtěla jsem promluvit ale než jsem stačila něco říct..
Alex:"hele  vím že se vůbec neznáme a hrozně rada bych to
tě chtěla poznat a tak mě napadlo nechtěla bys jít dneska na chvíli ven? mužem byt kamarádky ... a mužů ti to tady celí ukázat..."
Ja:" to není špatný nápad aspoň bych se tady líp vyznala..
Pak jsme si ještě chvíli povídali a pokládali si různé otázky.. (např. Oblíbená barva) přišla mi jako dobrá kamarádka aspoň vím že první den nedopadl blbě... zazvonilo na přestávku a já a Alex jsme si šli sednout ven na chodbu.. a čekaly až začne další hodina .. asi za 5 minut zazvonilo a my šli zpátky do třídy otočila jsem se na Alex protože mi něco chtěla říct ale do někoho jsem vrazila  (A do prdele byl to ten kluk jak jsem se do něj za koukala...)
Já:" ježíš promiň fakt promiň" začala jsem zmatkovat...
On:" v Pohodě  to ja mam dávat pozor  jinak ja jsem se ti ještě nepředstavil jsem Erik  ty jsi ta nová holka Emili že?"

A je tu další kapitola tak doufám že se vám líbí 😄😏❤

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Dec 15, 2016 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

•Ze Života Emili•Kde žijí příběhy. Začni objevovat