1.

13 0 0
                                    

Daar zit je dan. Alleen in je kamer. Je hoort je ouders beneden schreeuwen.  Het is weer z'n dag dat je ouders ruzie hebben. Nou ruzie meer een gevecht. Je hoort van alles kapot gaan. Je zit daar maar in je kamer. In een hoekje. Te denken waarom ben ik hier. Wat wilt de wereld met mij. Mijn ouders haten me. Ze haten elkaar om mij.

*pov Ashley*

Waarom maken me ouders altijd ruzie om mij. Gewoon altijd. Het komt denk door mijn slechte cijfers. Of omdat ik altijd alleen ben. Ugh.

En ja hoor daar hoor je de deur al weer dicht klappen. Mijn moeder of vader is weg. Het kan dan een paar dagen duren voor dat een van de twee weer terug is

Nu maar hopen dat mijn vader niet dronken word. Vorige keer is het namelijk niet goed gegaan. De blauwe plekken zitten er nog steeds.

Het wordt maar tijd om te gaan slapen en vergeten want er gebeurt is 

~volgende ochtend~

En dan hoor je je alarm al weer gaan. "Piep piep". Wat een rot geluid. Het geluid om naar HELL te gaan.

Ik kleed me snel om. Zwarte broek, een band shirt van all time low en mijn haar on een hoge staart.

Ik pak mijn tas en eet ff snel wat. Nu maar hopen dat een van mijn ouders niet benden komt.

Ik zie dat mijn vaders auto weg is. Dat lucht een stuk op want dat weet ik zeker dan ik geen pijn ga krijgen.

Eenmaal bij de bus aan gekomen zie ik iemand staan die ik helemaal niet ken. Wat doet hij hier. Wie is hij.

Ik ben te verlegen om te vragen wie hij is of wat hij hier doet. Dus ik sta maar een beetje ongemakkelijk om me heen te kijken.

Gelukkig daar is de bus. Ik ga zo snel mogelijk de bus in. Nu maar hopen dat hij niet de bus in gaan. En ja hoor ik heb het miss hij loopt achter me aan de bus in.

Ik zoek snel een plek. Ik heb een plek gevonden voor twee maar ik doe snel mijn tas on een van de stoelen zodat er niemand naast kan zitten.

Ik doe mijn oortjes in en luister naar all time low. De jongen die ook de bus in ging die loopt langs me. Hij stopt. Ik kan zien in mijn ooghoeken dat hij me aan kijkt. Ik durf hem niet aan te kijken dus ik ga uit het raam staren. Hij loopt gelukkig weg,

Een half uurtje in de bus ben ik bij school. Mijn eerste les. Engels. Gelukkig is dat een vak wat ik nog wel kan. Ik begroet vriendelijk mvr. De Jong. En zoek snel een plek.

"Goedemorgen allemaal!  Voor dat we begingen moet ik nog even wat zeggen". Zeg ze. Ugh hopelijk is het niet z'n lange preek over dat we het niet goed doen in de les.

" ik wil jullie kennis maak met een nieuwe jongen in de klas". De jongen van de bus komt binnen lopen."ah precies op tijd! Nou stel je maar voor!" Zeg mvr. De Jong.

"Hoi. Mijn naam is calum. Ik ben hier net komen wonnen. Ik kom uit Australië." Zeg hij." Nou zoek maar ff een plaats. Daar naast Ashley is nog wel een!" Zegt mvr. De Jong." Pak allemaal nu maar je boeken en ga naar hoofdstuk 4 !" 

Nee! Denk ik bij mij zelf. Waarom moet ze nou weer mij kiezen! Ik zit wel fijn alleen. Mijn dag is nu al verpest!

"Hoi". Zegt hij. Ik zeg niets terug. Ik kijk hem alleen aan met een boze blik. Hij gaat rustig naast me zitten en pakt zijn spullen.

In de les kijkt hij me een paar keer aan." Jij bent toch dat meisje van vanochtend bij de bus?" Vraagt hij uiteindelijk. Nu moet ik ook nog antwoorden. Ik zeg wel gewoon." Ja dat kan wel." En ik ga weer ergens anders naar kijken.

De bel ging. Dus op naar de tweede les. Muziek. Het enige vak wat ik leuk vind. Ik loop rustig naar het lokaal. Het is wel irritant dat het lokaal ver van het Engels lokaal is. Dus ik moet nog al opschieten.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Oct 31, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

WHY ?! .cth Where stories live. Discover now