,,To myslíš vážně?''
Zaptal se nevěřícně Sebastian, když mu Jim přes dveře do kabinky podal další kus oblečení.
,,Notak Sebby.''
Zaprosil Jim vysokým hláskem.
''Tohle už bude poslední, prosím. Jenom si to zkus!''
Z kabinky se ozvalo poražené vzdechnutí a kus oblečení prehozený přes dveře kabinky najednou zmizel uvnitř. Jimovi se na tváři objevil vítězný úsměv. Opřel se o zeď a poslouchal, jak Sebastian uvnitř kabiny zápasí se zipem. Potichu -možná spíš nahlas- se uchechtl.
,,Ticho!''
Zaklel rozhořčeně Sebastian.
''Ale Sebby, já nic neříkám.''
Odpověděl hnědovlasý muž zpěvavě.
Na to už blonďák nereagoval. Ještě chvilku se z kabinky ozývaly zvuky, jako by osoba uvnitř zápasila s nějakou šelmou a potom nastalo ticho. Seb se nejspíš prohlížel v zrcadle, což byla představa, která způsobila, že úšklebek na Jimově tváří se ještě rozšířil. Přešlápl z nohy na nohu a pokusil se znovu nasadit seriózní výraz, který však neudržel příliš dlouho.
Dveře se se zavrzáním otevřely a ven vyšel blonďatý muž. Vlasy, které mu čouhaly z pod kapuce měl rozcuchané a tváře zbarvené do růžova. To ale nebylo nic oproti oděvu, ve kterém byl oblečený. Byla to žlutá mikina s černými pruhy. Z kapuce do vzduchu trčela dvě špičatá ouška a zezadu ze spodu mikiny visel pruhovaný ocas. Sebastianův výraz dával dost jasně najevo, co si o vzhledu té příšernosti myslí, jeho názor se však neschodoval s tím Jimovým.
''Aww, Sebby! Vypadáš jako tygřík! Malý roztomilý tygřík!''
Začal se menší mužík rozplývat a pohotově k Sebastianovi přiskočil, aby mu upravil kapuci. Sebastian naštvaně zavrčel a Jima od sebe odstrčil.
,,Nech toho, Jime, nebudu tohle nosit.''
Jimův výraz se změnil. Teď se v něm zračilo čiré překvapení.
,,Ale...Sebby. Proč ne? Vypadáš rozkošně.''
Zamumlal potichu.
,,Nebuď směšný Jime. Tohle nekupujeme.''
,,Ale...''
,,Co? Chtěl jsi, abych si to jenom zkusil. To se ti splnilo. Tak já se zase převleču a jdeme domů.''
Jim chvilku vypadal, že začne vyvádět, jako malé dítě, kterému jeho rodič odmítne koupit vytouženou sladkost, potom ale zavrtěl hlavou a opět se mu vrátil jeho obvyklý výraz.
,,No jo. Máš pravdu, je to směšné. Přeci nebudeme kupovat tygří mikinu!''
Konstatoval a uchechtl se při té představě.
,,No vidíš."
Usmál se Sebastian a začal se soukat ven z toho dětinského kusu oblečení.
,,Tak pojď...''
Dodal pak a natáhl k Jimovi ruku. Ten ji podle očekávání uchopil a spolu vykráčeli z obchodu, nechávajíc tygří outfit za sebou.
***
,,Jamesi?!"
,,Ano, lásko?''
Chvilku bylo ticho, než se zase ozval blonďákův hlas.
,,Nenávidím tě.''
Jim se ve vedlejší místnosti uchechtl. Moc dobře věděl, proč to Sebastian říká. Stejně jako věděl, že to nemyslí tak úplně vážně.
,,Ale notak...Přece jsem ji tam nemohl jen tak nechat!"
,,Nenávidím tě.''
Zopakoval Seb.
,,Myslel jsem, že by sis ji třeba mohl nosit na mise...''
,,Nenávidím tě...''
-------------------------------------------
Tak po týdenní přestávce jsem zase zpět s dalším příběhem. A tentokrát se mi už konečně povedlo napsat ten fluff :D.
Vím, že je to hodně krátký, ale psala jsem to na poslední chvíli a víc jsem toho nezvládla. Snad se vám to i tak líbí :).
ČTEŠ
Waiting For The Thunder // Mormor Oneshots [CZ]
FanfictionProstě malá sbírka MorMor jednodílovek :D. !Fanart na obálce není můj!