Setengah jam kemudian mereka tiba di sana.
"Nur kau nak makan.. aku nak beli kat gerai situ.. kau tunggu sini ok"
"ahh emm boleh jugak.."
"jap ehh.. "
Nazran pergi meninggalkan Nur masih lagi tidak berganjak dari atas motor.
Lalu dia turun dan membuka helmet yang dipakainya dan bersandar di motor Nazran.
Tiba2 sekumpulan lelaki datang menaiki motor menuju ke arahnya. Hatinya mula resah.
"ishh dorang ni dah kenapa! Mana pulak Nazran nii! lama pulak pergi beli ke masak! "
Motor2 tersebut berhenti di sekeliling Nur. Lalu salah seorang lelaki tersebut datang mendekati Nur.
"haii.. awak.. huhu.. " sapanya dengan nada gatal.
"woo woo ni bukan awak.. ni awekss ahahah" salah seorang lagi menyambung percakapannya.
"hei awak.. datang dengan siapa? sorang je ke.. heheh jom abag tumpangkan"
Nur mulai resah.
"woi woi.. elok sikit bro.. dia datang ngan aku ok" Suara Nazran memekik kecil datang dari belakang Nur.
"Nazran.. huh lega kau dah sampai lama betul" Nur menghembus nafas lega.
"bro kau dengan dia? sejak bila kau ade awek nih.. kata anti pompuan haha"
"diam ahh.. ni kawan aku lah.. Nur kenalkan ni lah kawan2 aku.. dorang memang gatal sikit"
"hai aku adam.. nice to meet u Nur.. wey Naz kawan kau je kan.. bleh aku aku try ahha"
"dah dah x payah nak mengada.. tempat macam mana dah tempat ke belum? "
"settle bos jom! "
"boekk jom"
"wait.. Nazran! " Nur memanggil.
"kenapa? "
"kita nak pergi mana? "
"ikot je lah dah pakai helmet naik cepat"
Mereka bertolak ke Hutan Jei tempat selalunya orang mengadakan kem.
"arrived safely.. " kata Nazran lalu turun dari motor dan membuka helmet sambil tersenyum kepada Nur yang masih kaku di atas motor.
"aikk x nak turun ke.." kacau Nazran.
"kita buat ape kau hutan2 mcm ni?"
"jomla pergi ikot baru tau nak buat ape"
"x nak ahh.. dalam hutan macam ni xde orang seram aku"
"mana kau tahu xde org haa? habis kita ni ape? hantu... hihihi"
"ishh kau ni x nak ahh aku nak balik" kata Nur sambil tampar bahu Nazran.
"jom lahhhh... ke.. kau takut aku ngn kawan2 aku buat..." Nazran mendekati Nur."seres ahh kau ni! x lawak la wey!"
"ahahahha takut la latew.."
"kita nak main paintball lah.. haihh kau ni suka pikir bukan2.. aku baik kot"
"eleh.. ye la tu.. "
"hehe tapi kalau nak buat boleh kan? " senyum Nazran dengan muka gatal.
"woi biadap dah la jom nanti x sempat pula! "
"haha nak pun jom. "
Mereka menuju ke tempat paintball.
"kau nak main x? " tanya Nazran kepada Nur.
YOU ARE READING
Gangster lover (completed)
RomanceNur: ishh kau nih dah tahu sakit tu.. tak payah la.. cari gaduh.. haihh dah aku yang kena rawat huh. Nazran: ye la.. Nur: emmm.. wey nak tanya sikit.. kau kenal tak gangster nama Nazran tu.. dengar kata dia tu hensem... pandai.. hmm...