Ring!! Ring!!!
Jam loceng Nazran berbunyi tepat jam 6.00 pagi.
"arrhhgg.. kenapa pening kepala sangat nih.. ermmhhh.. " Nazran merungut.
Dia kemudian sambung tidur.
"encik..dah lewat nih..nanti lambat pergi sekolah. " panggil pembantu rumah Nazran.
Dia tidak berani untuk masuk ke bilik Nazran, jadi dia membiarkan sahaja.
Di sekolah.
Nur menunggu Nazran di tempat biasa tetapi Nazran tidak muncul.
"Nazran mana? tak datang ke? kenapa? "
Nur berjalan menuju ke kelas selepas hampir setengah jam menunggu Nazran. Dalam perjalanannya itu dia terserempak dengan Arif kawan kepada Nazran.
"wey Arif!" panggil Nur.
"wey Nur kenapa?"
"Nazran mana?"
"ohh ntah lahh..tapi selalunya kalau x dtg mcm ni..x sihat la tu."
"oo..yeke..emm bagi aku alamat rumah dia"
"hmm ok nanti aku send kat kau"
"ok thanks rif."
Nur menuju semula kelas selepas selesai berbual dengan Arif.
Selepas tamat sesi persekolahan segera Nur menuju ke loker dan melihat telefonnya. Arif telahpun menghantar alamat rumah Nazran ke pada Nur. Dia pun segera menuju ke sana.
Selepas 30 min menaiki teksi kesana dia tiba di depan rumah Nazran.
ting tong~~
Pintu pagar terbuka secara automatik, Nur pun masuk.
"ye cik, cari siapa ya? " kata pembantu rumah tersebut selepas membuka pintu.
"ahh saya cari.. Nazran dia ada? "
"encik Nazran ada.. tapi dia x sihat sangat.. "
"takpa.. biar saya teman dia"
"baiklah cik."
Nur kemudian naik ke bilik Nazran sambil membawa semangkuk bubur yang di masak pembantu rumah Nazran.
knock2.
"ermm.. " balas Nazran tanda mengiakan.
"encik bangun makan ye.. dari pagi encik x makan. " Nur berpura-pura.
"ah.. letak je kat situ nanti saya makan lah. "
"mana boleh encik kena makan sekarang juga nanti kalau sakit teruk macam mana? "
Nur mendekati Nazran yang separa sedar dan menolongnya untuk bersandar di katil.Nazran masih tidak sedar kehadiran Nur.
"makan yee.. "
Satu per satu Nur menyuap bubuk kepada Nazran. Pandangan Nazran amat kabut akibat kepeningan kepalanya yang teramat sangat dia masih lagi tidak dapat mengenal Nur di hadapanya.
"ok dah habis, nah makan ubat pulak yee" kata Nur.
"ermm--" balas Nazran.
"ok dah siap!"
"ok thanks Nur.. " ucap Nazran.
"ehh! tahu pulak! " kata Nur terkejut.
"haha of course laa.. Nur.. thanks datang lawat aku.. "
"mestila aku kan member kau! "
"kau nak tahu something x Nur? "
"ape benda? "
Nazran mendekati mulutnya dengan telinga Nur untuk berbisik sesuatu.
"kau lah perempuan pertama yang masuk bilik aku selain mak aku. "
"ermm.. haha yeke.. tak tahu pulak"
"jadi.. " pantas Nazran menarik tangan Nur.
Nur berada di atas katil bersama Nazran akibat ditariknya tadi.
"ermm.. Nazran.. "
Nazran pedulikan panggilan tersebut lalu mengucup bibir Nur yang merah itu.
Seperti biasa tangan Nazran mula meraba dada Nur. Begitu juga tangan Nur mula mencapai milik Nazran.
Nazran turun dan mengucup sekeliling leher Nur. Tangannya masih lagi bermain di kemaluan Nur membuat Nur berasa berahi.
"ahh.. emm.. " Nur mendesah.
Dengan keadaan Nazran yang sebenarnya hanya berseluar pendek di dalam selimut, dia cuba untuk menanggalkan skirt Nur.
Nur yang masih terangsang tidak menghalang perbuatan tersebut.
Batang milik Nazran cuba untuk masuk ke lubang milik Nur. Nur menyedari pergerakan tersebut segera menghalang dengan mengalihkan badannya.
"no! " kata Nur.
"but why.." tanya Nazran.
"ermm.. aku balik dulu lah bye. " ucap Nur sambil mengemaskan pakaiannya yang di buka tadi.
Nazran terus menarik tangan Nur dan merapatkan wajahnya ke muka Nur lalu mengucup lembut bibir Nur sambil lidahnya bermain di mulut Nur.
Sedikit pun Nur tidak membalas mahupun melawan dia hanya merelakan.
Nazran kemudian melepaskan tangan Nur lalu Nur meleraikan ciuman tadi, dan beredar dari situ.
Nur pulang menaiki teksi
YOU ARE READING
Gangster lover (completed)
Любовные романыNur: ishh kau nih dah tahu sakit tu.. tak payah la.. cari gaduh.. haihh dah aku yang kena rawat huh. Nazran: ye la.. Nur: emmm.. wey nak tanya sikit.. kau kenal tak gangster nama Nazran tu.. dengar kata dia tu hensem... pandai.. hmm...