Sevmek

21 0 0
                                    


Aslında her şey söyle başladı , ben üniversite okuyordum birinci sınıftan beri şakalaşıyorduk ikinci sınıfa geçtiğimizde seneye gelecek kızları okulun sayfasından düşürelim diye şakalaşıyoruz geyiği geçiyordu aramızda lakin benim arkadaşım orayı beklemeden istanbulda sevgili yapmış ve bu işte tek başıma kalmıştım.Bende geyik olsun diye yazdım sayfaya okulla ilgili sormak istediğiniz birşey var mı diye ? baktım bi kız ekledi , eklemezler diye yazdım nasılsa.Bende şaşırdım nasıl olduysa biri beni eklemişti.Yazdım ona okulla , ilçe ile ilgili bilgi veriyim dedim şöyle dedi bana ; ben okuduğun yerin yerlisiyim. Ben çok şaşırdım biraz afalladım neyse konuşuyoruz filan okulla ilgili biraz bilgiler verdim.Baya konuştuk sonra benim her öğrenci gibi internet paketim bitti.Bu bahaneyle numarasını aldım.Telefondan mesajlaşmalar derken okullar başladı.ilk bir iki gün sadece telefondan sms filan atıyorduk birbirimize.Ben ilk olaya girdim buluşalım dedim.Nasıl olduysa kabul etti normalde öyle bişey olması benim için milyonda bir ihtimaldir.Böyle cafe tarzı yerde buluştuk çay içiyoruz muhabbet daha da ilerliyor .Sonra yurda gitmesi gerektiğini söyledi ve gitti.O günden sonra benim içimde bir heyecan geceleri uyuyamaz oldum.Garip garip etrafa gülümsüyorum.Ev arkadaşlarım diyor niye böyle mutlusun . Ben cevap veremiyordum onlara heycanlanıyordum , çünkü onun ismini söylemek bile heyecanlanmama yetiyordu.Ben yine buluşma teklifi ettim ve yine kabul etti. Buluştuk yine cafeye gittik bir çay içtik sonra tur atalım dedik.Benim okuduğum yerde de gündüzleri çöl gibi akşamları kutup gibi soğuk.Bu bahaneyle elini tuttum zaten biraz hastaydı üşüyordu elini tuttum ve biraz ısıtayım dedim .Orda zaten benim kalp atışlarımın hızı git gide artıyordu.O günden sonra ona karşı olan ilgim daha da arttı . Çok çılgınca bir şey yapıp ona , onu sevdiğimi söyledim.Söyleyince o biraz afalladı ne diyeceğini bilemedi.O günden sonra ona bir şey oldu.Eskisi gibi değildi.Çünkü davranışları değişti.Eskiden gülerek çok konuşurduk , şimdi ise eskisi gibi konuşamıyoruz ve bunu çok kötü olmamı sağlıyor.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 22, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Hiç Sevmedim SeniHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin