Kedysi dávno pred pár mesiacmi v jednej tichej dedinke bola Katarína sama doma večer počúvajúc kpop,keď zrazu jej niekto zaklopal na dvere. *klop,klop*
Katarína sa pomaly zdvihla a jemným krokom,aby ju nebolo počuť sa blížila k dverám držiac v ruke citron na sebaobranu.
Keď došla ku dverám a chcela sa pozrieť cez kukátko,tak zistila,že je príliž nízka a nedočiahne tak jemným hlasom povedala "omk".
V tom sa spoza dverí ozval Azijský hlas."Otvor Katarína,to som ja tvoj Tae"
Katarína v šoku odskočila od dverí a ako jej srdce bilo ako zmyslov zbavené zistila,že nemá nohavice,tak sa utekala obliecť.
Ako sa obliekala Tae stále ráznejšie búchal na dvere.
Ako Katarína otvorila dvere v tom momente sa na nu vrhol Tae s vrecom v ruke "ty čo moja"? a Katarínu omámil jemný vánok kebabovej vone z Taeho vreca.
Ako Katarína vo vreci pomaly omdlievala,skor než stihla použiť svoj citron,pred očami mala Taeho výraz a kebab a rozmýšlala,čo bude ďalej.
*Katarína sa zobúdza*
Ako sa Katarína konečne preberá,leží na posteli je večer...oblečená do kpopových vecí vobec nevie kolko bola mimo,z vonka len počuje ruch mesta a ako sa pretočí na posteli v tvare srdca,uvidí veľké okno,ktoré je takmer cez celú stenu a vonku svetlá a veľkomesta.
Je si istá,že toto mesto neni z krajiny z ktorej pochádza.
Zrazu započuje ako niekto spláchne hajzel a kroky,ktoré sa približujú k posteli.
Zo strachu sa ani nedokáže otočiť a ako si k nej niekto pomaly lahá na posteľ úplne zmeravie a pomaličky sa snaží vstať z postele.
V tom jej pristane ruka na pleci,ktorá ju stiahne spať do postele."Katarína,kam ideš? Konečne sme sami spolu"
Ako sa už konečne odhodlala otočiť,neni to nikto iný než si myslela "Tae,wtf!čo dopiče?"
Tae jemným hlasom povie "Myslel som,že ja a kebab sú jediné veci v živote,ktoré chceš,niesi štastná?"
Katarína sa zamyslí a povie "Akože wtf,možno...ale toto je únos,kde to sakra som?!"
Tae odhodlane odpovie "Kaťula moja,ešte ti to všetko nedoplo? Sme predsa v Tokiu v hlavnom meste Otakuovcov"
Katarína naštvane pozrie na Taeho a povie "Ja už niesom Otaku,to bolo kedysi,keď som bola EMO,sám vieš že teraz som kpoperka,akože wtf Tae,nevieš čo je život"?
Tae sa udivene pozrie na Katku a neisto povie "Predsa...myslel som...niesú všetky kpoperky na Slovensku emo a otaku a opačne ?"
Katarína sa trochu skludní a povie "No vačšina,ale tak vieš ako...ja nie,wtf"
Tae sa nachvílu zamyslí a povie "Načo vobec vedieme túto debatu? Predsa som ja a kebab tvoj sen,všetko čo v živote chceš možeš mať a v podstate už máš".
Katarína odpovie "Tae ale ja neviem,ako si predstavuješ odniesť ma len tak cez pol sveta akože ty čo moj,šak čo ti je?"
Tae sa priblíži ku katke a povie "Vieš...nie len ja som tvojím snom,ale aj ty mojím,zakaždým keď si zdielala moj obrázok,alebo gif s popisom *čo je to život?*,tak moje srdce mi išlo vyskočiť z hrude,už dlho ťa sledujem a konečne ťa mám vedľa seba a chcem byť navždy s tebou"
Katarína s údivom ledva nachádzajúc slová odpovie "Ale čo to má byť a kde je ten kebab?Vidím tu len teba...možme spolu žiť,aj keď tomu celému nerozumiem,ale ten kebab bude potrebný"
Tae-mu od štastia začali tiecť slzy po tvári a odrazu si rukou siahol do gatí a niečo z nich začal vyťahovať.
Katarína ostala v šoku "Preboha veď to.......!"
POKRAČOVANIE NABUDUCE :-))