"Jungkook ty čo moj? Čo ty tu?" spýtala sa Katarína s prekvapeným výrazom.
"Ty musíš byť Katarína,že?" povedal Jungkook
"Jj,lol aj ty ma poznáš"? opýtala sa hrdo Katarína.
"Hej,hej v kpop priemysle si vďaka Taeho závislosti na tebe celkom známa" povedal Jungkook
"Aha no a ty čo tu tak pri ňom bývaš,hm ? V Japonsku..." opýtala sa Katarína.
"No vieš,ja ťa musím poprosiť,aby si mu o tom nepovedala...vieš,on nevie,že ja tu bývam,to kde sa Tae s tebou nachádza nemal nikto vedieť.Na oplátku pre teba spravím čokoľvek."
"Šak ale wtf,čo tu potom teda robíš?" spýtala sa Katarína.
"No...možno vieš aké city prechovávam k Taemu,ale preňho si ty jediná,tak aspoň takto chcem byť pri ňom a sledovať ho,keď opustil Koreu *cri*,prosím naozaj spravím čokoľvek,len mu o tom nehovor" povedal Jungkook.
"Hej,no myslela som si...shipujem vás hh,je to sad no...tak teda možno vieš o našej situácii s Taem?" zvedavo sa spýtala Katarína.
"Ano viem o všetkom o ňom,o tebe aj o kebabe,s čím by si potrebovala pomocť?" spýtal sa Jungkook.
"No vieš...ja som Taemu rozprávala,že bez kebabu s bravčovým masom to nebude fungovať a viem ako to tu je,že tu je všetko len rybacie no a on dnes ráno s plačom vybehol z bytu,že mi zoženie ten kebab" povedala zahanbene Katarína.
"Preboha...to nemyslíš vážne!" povedal vystrašene Jungkook.
"Wtf,čo je? Veď ho len nájdeme." povedala prekvapená Katarína.
"Preboha,ty asi nevieš o čo tu ide...ten zákaz čo sa týka iného masa,ako rybacieho neni,len tak...toho koho prichytia s iným masom ako rybacím...čaká najhorší trest." Povedal vystrašený Jungkook.
"Omg,čo wtf akože ja neviem,pls...pomož mi nájsť ho,je preč už od rána,krajujem..." povedala zaskočená Katarína.
"Pomožem,Tae je moja love...Len mi slúb,že o mne ani slovo,keď ho nájdeme,uvidíme...skúsim sa nejak nenápadne vypariť aby ma nevidel" povedal Jungkook.
Ježiš,šak ok,pome už..." povedala Katarína.
*Neskor v meste,prichádzajú na neznáme námestie obklopené vysokými budovami a tými stromami s ružovými listami*
"Kde ho začneme hľadať alebo čo,hm? Všade len samí otakuovci" spýtala sa Katarína.
"Pojdeme do jednej Korejskej reštaurácie,možno sa bol pýtať tam,kde by vedel nejako zohnať bravčovinu" povedal nahajpovane Jungkook.
*Ochvílu prichádzajú do reštaurácie*
"Aňoa zeo" povedal Jungkook
"Čus povedal časník"
"Ahoy" povedala Katarína.
"Prosím,povedz mi,že si videl T-..." Do toho mu skočila Katarína.
"Omg ty si Ren z NU'EST,prečo predávaš v reštauráci v Japonsku lol?" spýtala sa prekvapene Katarína.
"A ty musíš byť Katarína...v kpop priemysle si najznámejšia fangirl.No vieš,tu v Japonsku ma nikto nepozná a možem tu byť sám sebou,nosiť makeup, dlhé ženské vlasy a oblečenie bez predsukov" povedal Ren.
"Lol,aha" povedala Katarína.
"Na toto neni čas,potrebujeme informácie...! Ren,bol tu Tae?" skočil im naštvane Jungkook do reči.
"No...bol a mal veľmi znepokojujúcu otázku...došiel sem naštvaný so slzami v očiach,či neviem zohnať bravčové maso,že zaňho zaplatí alebo spraví čokoľvek." povedal Ren.
"Čokoľvek,hh...thats what he said" povedala Katarína,ktorá sa snažila odľahčiť atmosféru.
"A čo bolo ďalej,čo sa stalo,kam išiel,kde je teraz!?!" spýtal sa Jungkook stále zvyšujúc hlas.
"No povedal so-..."
"Jungkook,do pi*e,skľudni sa,všetci sa bojíme,ale nemusíš tu vykrikovať ok...chceš sa biť?"
"Prepáčte,mám len strach,nechcem sa biť..." povedal už potichu Jungkook.
Ren znova začal rozprávať. "No povedal som,že ja o ničom takom neviem,že sa do takých vecí nechcem namáčať a že by sa nemal ani on,nech to zháňa kvoli čomukoľvek"
"A čo potom? Nevieš kam odišiel ?" spýtal sa už menej prehajpovaný Jungkook.
"Nie hneď...to je práve ten problém,jeden z hosťov to počul a povedal,že za veľké peniaze by mi vedel zohnať bravčové maso,presne,aké sa používa na kebab...ale nebol to len tak hocijaký hosť,bol to antiotakuovec" povedal trocha skleslo Ren.
"Kto sakra je antiotakuovec,lol?" spýtala sa Katarína.
Jungkook sa vystrašene hneď pustil do reči."Antiotakuovci sú vyvrheli spoločnosti,sú to nepriateľia všetkých otaku a najvačšie zlo Japonska,jediný ľudia,ktorí neznávajú anime,mangu,cosplaye a sáčkové polievky s nudlami a posadlo ich zlo.Keď sa zaplietol s takými ľuďmi...musel byť fakt zúfalý."
"Aha,no tak to rip,čo teraz?...Ren nevieš kam išli alebo na čom sa dohodli ?" spýtala sa Katarína.
"Dohodli sa na cene a majú sa stretnúť na cosplay emo otaku show,aby to bolo medzi veľa ľudmi nenápadné...antiotakuovec išiel pre maso a Tae vybrať peniaze." povedal Ren.
"Panebože,okamžite tam musíme ísť! Nevieš kedy sa majú stretnúť?!" spýtal sa opať vystrašene Jungkook.
"Vraj sa majú stretnúť o siedmej v druhej uličke napravo od hlavného podia emo cosplayov" povedal hrdo Ren.
"Preboha...to je za hodinu a na to námestie,kde to je,je to odtiaľto najmenej hodina a pol cesty" povedal zaskočene Jungkook.
"Tak,tam už poďme a neplač tu slovami omg,lebo ťa dobijem...ďakujeme Ren za informácie,my už pojdeme" povedala Katarína ako tiahla Jungkooka von z reštaurácie.
"Ufff,no dobre ideme...pomožeme Taemu,nech nás to bude stáť čokoľvek." povedal Jungkook s odvahou.
"Ideme!" povedala nahajpovaná Katarína a vydali sa na cestu.
POKRAČOVANIE NABUDUCE.