1 Глава

171 14 0
                                    

Здравейте, аз съм Кейт Валантайн и съм на 17. Руса коса и пъстри очи. Преместих тук в Калифорния преди дни!

Утре започвам училище, но за малкото време прекарано тук вече си намерих приятелка. Казва се Скайлър и има брат на име Кристиан.

И двамата имат кафява коса и зелени очи. Те са ютюб влогъри и ме навиха да се снимам с тях.

Мога да пея, свиря на китара и да танцувам хип-хоп. Обичам да спортувам и мразя моловете!

Имам само майка ми на този свят, защото татко го убиха в престрелка.

***********************
Станах и реших, че днес ще е денят в, който ще кача първият си кавър с помощта на Скай. Отидох в банята и извърших процедурите си и се облякох.

Слязох на първият етаж, където мама готвеше закуска. Седнах на стола срещу нея и започнах да закусвам. Ние не сме много близки.

След като закусих тръгнах да тичам към дома на Скай и след около 15 минути бях там. Тя не живее далече, но ще ми трябва кола за превоз.

Почуках и брат й ми отвори с широка усмивка. Поздрави ме и се отмести, за да вляза. На дивана седеше Скай.

Обясних й какво ще правим и тя се съгласи. Включих камерата и, когато започна да записва започнах да говоря.

–Здравйте на тези, които ни гледат! Казвам се Кейт Валантайн. Това е първият ми кавър! Той е "Let me love you goodbye-One direction".-засвирих  на китарата.

–It's inevitable everything that's good comes to an end! It's impossible to know if after this we could still be friends, yeah!- запя Скай. Боже има уникален глас.

–I know you're saying you don't wont to hurt me! And maybe you should show a little mercy! The way you look I know didn't come to apdogize!- изпях и аз.

–Hey, hey, hey
Oh, way did you have to walk out of my life!
Hey, hey, hey
Oh, even though it's over you should stay tonight!
Hey, hey, hey
If tomorrow you won't be mine!
Won't you give it to me one last time!
Oh, let me love you goodbye!- изпяхме заедно припева.

–Е, хора това беше от нас за днес,а от утре ще качваме по един кавър! В описанието може да откриете фейсбука  и туитъра ни.-измрънках аз

–Ако клипът ви е харесал 👍. До другият път!- изчурулика Скай и Крис спря да записва. Отдъхнах си и се метнах на дивана.

Вечерта, когато се прибрах бях много изморена и направо се метнах на леглото. Заспах обмисляйки какво ще се случи утре!

***************&
Хора това е новата ми история знам че е кратка, но все пак е първата.
✌Мир✌

Ones for youWhere stories live. Discover now