Станах и се изкъпах. Облякох се и си събрах партакешите за даскало. Взех си закуска от плота-ябълка и излязох от нас.
Майка ми както винаги беше на работа а и ме й дремеше за мен. Както казах нищо ново!
Стигайки пред училище се огледах за някой познат. Никой! Звънеца би известявайки ни, че часа ни ще започне.
Първият ни час щеше да е... Физика с директора! Оу супер, просто супер! Заискачвах стълбите и чух и вторият звънец!
Влязох в стаята и всички ме погледнаха все едно съм извънземно! Да новата!
–Добро утро, ученици!- усмихна се ведро директора който влезе след мен.
–Това е новата Ви съученичка- Кейт Валантайн! Надявам се бързо да се сприятелите и да не носи проблеми! - усмихна се още по-широко.
Леле, ако всички са в такова настроение аз съм gtfo(get to fuck out). Посочиха ми място до някакво момиче.
–Здравей аз съм Линдзи, но може и Линдз за по-кратко!- усмихна се с най-мазната и долна усмивка.
–Здравей! Аз съм...- не успях да завърша изречението си.
–Да, знам коя си!- продължи да ме гледа.
–Може ли да седна?- попитах и погледнах крака на стола до нея.
–Не, запознах се с теб, за да знаеш с кой да не се занимаваш! Естествено!- махна крака си.
– Благодаря ти!- седнах и изчаках часа да свърши. Следващият час беше Физическо. The fuck is the shit!
Отидох в съблекалнята и си облякох екипа. Да си призная оскъден е. Намъкнах го и забелязах, че от късите гащи задника ми изкача.
–Здравейте, нехранимайковци!- поздрави ни учителят по Физическо.
–Днес ще играем волейбол!- съобщи и трясна дневника на скамейката. След ш*баната проверка започнахме игра.
И аз участвах също. След малко едно момче с кестеняви къдрици ме удари с топка по главата.
Дойде до мен аз си мислех, че ще ми подаде ръка и ще се извини. Протегнах ръка чакайки помощ, но така и не получих.
–Ти какво да не мислиш, че ще ти помогна?- попита иронично.–Хах загубенячка!
Продължи към изхода, а едно момче с руса коса дойде да ми помогне. Помогна ми да се изправя и ме огледа внимателно.
YOU ARE READING
Ones for you
RomanceТой е черното, а тя е бялото. Важното е, че винаги ще има сиво. Една история за Кейт и Хари. Един свят в, който само те съществуват.