–Аз...-още преди да съм отговорила очите ми започнаха да сълзят и избягах от ресторанта.
–Кат, Кат почакай!- викаше Крис след мен.–Какво се случи там вътре?
– Нищо! Просто много ми напомняш Камерън!- при споменатото име една сълза се стече по бузата ми.
–Може ли да ми кажеш кой е този Камерън?- попита Крис и погали нещо ръката ми.
–Ъъъх! Той преди ми беше гадже! Ходехме около година след, което се оказа, че той ме е използвал и лъгал!- за пръв път от години говоря за това.
–О, Кат!- прегърна ме, а аз се разплаках като банално момиче на рамото на Крис.
–Хайде да се прибираме!- влязохме в колата и тръгнахме към къщата му.
По пътя и двамата мълчахме и дори и за момент не се погледнахме, за да не срещнем погледа на другият.
Страх. Страх да не се погледнем, за да усетим болката. Болка от преживяното до момента.
–Стигнахме!- изчурулика Крис и спря колата. Не усетих кога изминахме този път. Слязох от колата и той застана пред врата.
Отключи я и ме замъкна до горният етаж. Заключи ни в неговата стая и ми метна една негова блуза.
–За какво ми е това?- попитах и го погледнах.
–Аъмм за теб! Нали няма да спиш с това?- посочи роклята и аз се засмях.
–Добре, къде е банята?-посочи една врата и аз я отворих. Преоблякох се и излязох.
Блузата му ми стигаше до под задника и ми и миришеше на него. Ахх този аромат на ванилия и любов...
–Хайде, лягай утре ще говорим!-видя, че съм напрегната–Хайде опитай да се отпуснеш поне малко!
Легнах на леглото, което беше толкова меко. Чух, че врата се отваря и се обърнах към момчето, което беше взело възглавница и одеало.
–Ъмм, Крис би ли останал?-отвори уста да каже нещо, но се отказа и притеснено легна до мен.
–Добре!-усмихна се и легна. Придърпа ме по-близо до него и прегърна, а в очите му се четеше щастие.
Събудих се и първото, което видиях бе празното място до мен. Чух водата от душа и разбрах, че се къпе.
YOU ARE READING
Ones for you
RomanceТой е черното, а тя е бялото. Важното е, че винаги ще има сиво. Една история за Кейт и Хари. Един свят в, който само те съществуват.