Ten den, kdy přišli, si Anna přehrává každý večer v posteli. Byli to dvojčata. Filip a Klára. Všechnu pozornost na sebe vzal Filip. Klára se ihned stala spíš tou tichou, vzornou žačkou.
Z Filipa se okamžitě stal idol půlky holek ve třídě, stal se oblíbeným i v klučičím kolektivu. Krásný blonďák s vyrýsovanou hrudí v uplém tričku se do týdne stal fenoménem celé školy.
Mluvilo se o něm dokonce i ve čtvrtém ročníku. Ale mezi tou troškou holek, které nezajímal, byla i Anna.,,Ahoj já jsem Anna."promluvila na Kláru. Její oči byly tak..nepopsatelné. Byly to ty oči, do kterých se chcete koukat pořád. Byly to oči, které nelžou. Byly to oči, z kterých Anna doslova šílela.
,,Ahoj."odpověděla.
,,Ehm můžu tě tu provést. Je to tady docela veliký, snadno se tu ztratíš."vymáčkla ze sebe nervozitou.
,,Tak fajn."pousmála se na ni.
,,Víš asi..no je mi to blbý, ale chci tě varovat. Tohle není zrovna prestižní škola. Nemáme tu super výkonný počítače, ani ty chytrý tablety pro každého žáka. Tělocvična taky za moc nestojí."
,,Buď v klidu. Já si tuhle školu nevybrala."
,,Ale to není všechno. Víš v naší třídě. S holkama se radši moc nebav, jsou to mrchy. Rády šikanují."
,,Proč tě šikanují?"
,,Protože jsou zlé."
,,Ale no tak nějaký důvod mít musí. Proč si za cíl vybrali zrovna tebe.."
,,To je jedno a být tebou, tak s klukama si tu taky moc nezačínám. Ne, že jim jde jen o to jedno, ale ještě se tím pak chlubí i na netu. Při nejlepším tam daj tvojí fotku a jméno."
,,Jako by tu z někoho mluvila zkušenost."
,,Ne. Já..no řekněme, že kluci o mě moc zájem nemaj a já zase o ně. Oboum stranám vyhovuje, když si sebe nevšímáme."
,,Dobře. To je trochu smutné nemyslíš? Tak hezká holka jako ty by měla mít lepší vztahy ve společnosti."
,,Ach děkuju. Jsi moc milá a hodná, ale nestojím o povrchní zájem. Nechci tělo na tělo, ale duši na duši. Je to mnohem intenzivnější."usmála se na ní.
,,No a za minutu zvoní tak jdem honem."dodala a popohnala jí do třídy. Při pohledu na ní, by jí Anna nejradši zasypala jemnými polibky. Ale pak si uvědomila, že tohle smí jen ve své hlavě. Přesně jak říkal terapeut.
Proč jí srovnávaj s psychopatem? Aby se tak musela cítit? Jako někdo vyčleněný..? Bez přátel a kontaktu s lidmi?
Jasně..psychopat by si měl svůj ohavný chtíč po ubližování jenom představovat v hlavě, ale ona chce přece jenom milovat..
Je to snad špatné? Žijem ve světě, kde je to normální, tak proč je z ní najednou někdo jiný? Někdo nenormální..a co je vůbec norma!? Vždyť to nedává smysl..
Lidi říkaj, že chtějí být normální, ale ve skutečnosti ani neví, co si mají pod pojmem normální představit. Každý jsme jiný. A norma není nikde stanovena. V každý zemi to chodí jinak. V každý rodinně to chodí jinak. Kdyby ne, nikdy by nemohli vysílat Výměnu manželek. Jejich laciný trik by nefungoval. Vyberou dvě úplně odlišné rodiny. Načež jim vymění manželky, matky, ženy v domácnosti, říkejte si jim jak chcete.. A bum!
Všechno se změní. Bezdětná žena se najednou musí starat o partu malejch sígrů, zatímco druhá si užívá luxusu ve velkým klidným domě. Ale kdyby všichni byli údajně 'normální', tudíž stejní, pro ty manželky by to bylo jednoduché a tím pádem by všechno zvládaly. Takže by jim asi hodně klesla sledovanost, protože, kdo chce sledovat rodinu, která je jako přes kopírák shodná s tou jejich?
A proto Anna vždycky, když jí někdo řekne, že je nenormální, nad tím mávne rukou a daným člověkem hluboce pohrdá.,,Promiň Anničko, ale doufám, že když ti vezmu prachy na oběd, nebudeš to brát jako rande že ne?"zasmála se Tereza a nezapomněla ani na výsměšný hivefive s tou další holkou z Aničiny třídy. Kdo ví, jak se jmenuje.
Potom k ní přišla a dala jí pěstí do břicha. Když jí to Anna chtěla oplatit, vytrháním vlasů, Terezčiny kamarádky ji přitiskly na zeď.,,Snad si mě nechtěla zase políbit."zasmála se.
,,Polib si prdel."odsekla Anna. Potom jí pustily a odešli.
,,Tys jí někdy políbila?"zeptala se zmateně Klára, která vše pozorovala z povzdálí.
,,To je jedno."arogantně prohodila Anna.
,,Hele mohla bych tě doprovodit domů?"snažila se ji zlepšit náladu.
,,Ne já..neměla by ses se mnou bavit. Akorát si tím ubližuju. Tak se měj ahoj."rychle od ní odešla a nechala ji tam plavat v otázkách.
Druhý den vstala Anna špatnou nohou. Už od rána se jí nic nedařilo, ale to ještě neměla ani nejmenší ponětí, co ji čeká.,,Ups sorrka."sarkasticky se omluvila Šárka hned po tom, co jí úmyslně podkopla nohu.
,,Jdi do hajzlu!"vyjekla po ní Anna. Nebyla moc daleko od výbuchu zlosti.
Ty holky umí být opravdu milé. Ale jakmile se jim někdo znelíbí, jejich pravá tvář se na tom podepíše.****
ČTEŠ
Ona a ona
Teen Fiction,,Ahoj! Jsem Anna. Je mi 16 let a jsem lesba. Zjistila jsem to ve svých 14ti."nejistě povstala a předvedla výsledek svého boje s odvahou. Tohle říct nahlas potřebuje odvahu. Zvlášť před úplně cizími lidmi. Ale pro ni je to lepší. Mlčet v blízkosti z...