❤4❤

381 29 8
                                    

Pohled Anny:

Nejdřív jsem na tu minci jen nezaujatě koukala. Potom jsem ji hodila do vody. Kéž by tohle fungovalo. Bylo by prospěšnější hodit to spíš do kasičky pro slepé než do hloupé kašny přání. Ale co.. Je to jen 50 centů. Ty asi stejně nevyužiju.
Podívala jsem se na hodiny. Je 13:29. Akorát. Šla jsem tedy dovnitř. Další sezení s moji skupinou. Je nás tu asi 11 plus hlavní zakladatel, který sedí v čele a předává slovo. Věkově jsme od 15 do 30. Sedli jsme si do kroužku a nastalo ticho. Čekali jsme na Pavla. To je ten náš hlavní.

,,Ahoj parto! Dneska k nám přišel nový člen."přišel a ukázal na chlapa sedícího vedle něj. Pavel ho pobídl, aby stoupl a představil se nám.

,,Ahoj jsem Milan. Mám takový problém."tiše vydal.

,,Pokračuj."řekl s vlídným úsměvem Pavel.

,,Je mi 27 a bojím se, že jsem pedofil. Vzrušuje mě radost malých dětí. Ale nechci jim ubližovat."sedl si.
I tohle tu občas máme.

,,Milane tady jsme tolerantní a navzájem si pomáháme. Je skvělé, že to přiznáváš a nechceš, aby z tebe bylo to, k čemu tě navádí ďábel sám."řekl Pavel. Nevypadá, jako pedofil. Ale..já taky asi na první pohled nevypadám jako lesba.

,,Před tím než Milan začne od začátku vyprávět svůj příběh, chci podotknout, že pedofilie je nemoc, za kterou on nemůže."rozhlédl se po nás Pavel.

,,Nesouhlasíš snad Martine?"upřel svůj zrak na sedmnáctiletého kluka, kterého tu nikdo nemá rád. Až na dvě holky trpící nymfománií. Přišel sem před měsícem a říká, že je prý nenapravitelný. Nedokáže totiž s holkou vydržet déle jak týden, aniž by nechtěl mít jiné.

,,Ne..v pohodě. Jen to bude chtít kýbl tolerance."nahodil svůj typický výraz říkající ,,pohoda brácho". Pavel se ho zeptal, protože Martin většinou má ke všemu nějaké poznámky, kterými všechny štve.

,,Takže předávám slovo Milanovi."usmál se Pavel.

,,Jsem ženatý. Tedy brzy už nebudu. Mám dvě děti. Jsou to nejlepší, co mě mohlo za celej život potkat. Dvě krásné dcery. Nikdy bych se jich nedotkl, mám je rád. Mladší je Eliška. Chodí ještě do školky. Rita už je v první třídě."sdceryvně koukal na fotky z peněženky.

,,Udělal bych pro ně všechno. Žiju jen pro ně. Ale od té doby, co to zjistila moje žena..nechce, abych je vídal. Ani se jí nedivím. Potom, co jsem jí byl nevěrný s patnáctiletou holkou, se odstěhovala i s dětmi pryč."obrátil se na Pavla, aby mu pohledem sdělil, že skončil.

,,To chce odvahu. Milan si zaslouží potlesk. Zatleskejme mu."vyburcoval nás Pavel k potlesku.

,,Nyní je na řadě Anna."obrátil svůj zrak na mě. 

,,Jak si vedeš?"zeptal se.

,,Je tu jedna dívka, která je ztělesněním mé představy. Je to těžké, protože ji nikdy nebudu držet v objetí v tom smyslu, že ji nechci nechat odejít, že je moje. Je tu taky její bratr, s kterým jsem tak trochu flirtovala. Momentálně se nevyznám sama v sobě, takže, co kdyby teď mluvil někdo jiný?"vydala jsem ze sebe podrážděně.

,,Jsi frustrovaná. Všichni to známe. Není lehké být jiná v dnešním světě. Vím, že máš pocit, jakobys byla něco špatného, co nemá existovat. Tak to ale není. Víš, co přece rád říkávám."pohlédl Pavel na všechny kolem sebe.

,,Každý ukazuje společnosti jen to, co sám chce."řekli všichni najednou.

,,Láska nedělá žádné rozdíly."dodal Pavel a poté se podíval na hodinky.

,,Tak bando, pro dnešek to musíme zabalit nebo nestihnu zubaře."

Hned, jak jsem vyšla z budovy musela jsem začít přemýšlet. Co se stane, když to prostě zkusím..? Když do toho půjdu a řeknu Kláře o sobě a o tom, co k ní cítím. Buď to výjde nebo ne. V každém případě si mohu říct, že jsem to zkusila. A co Filip? Líbí se mi?
Ano, líbí. Ale Kláru miluji. A to je víc.
Vytáhla jsem telefon a napsala Kláře.

Anna: Ahoj Klárko

Odepsala asi po minutě.

Klára: Ahoj
Anna: Tak moc bych si přála, aby ty scénáře v mé hlavě byly skutečné.. :(

Chtělo to odvahu. Ale udělala jsem to. Chvílemi mám pocit, že strach z odpovědi je větší než to přání.

Klára: Vím, že se Filip často ostýchá, ale líbíš se mu. To já poznám. :))

Na tuhle zprávu jsem civěla asi pět minut. Neměla jsem chuť odepsat. Nechtěla jsem potvrdit její domněnku o mně a Filipovi, ale odvaha napsat jí, že to bylo mířené na ní, se vytratila.
  
                                       ***

Ona a onaKde žijí příběhy. Začni objevovat